310 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Bianca1978

Kruidvat
Nice, even puzzelen welke dan het voordeligste is. Dank je!

één jaar geleden

Reactie op Nootje1

Vanavond tussen 17:00-20:00 3 voor €25 :)

één jaar geleden

Volg

één jaar geleden

Reactie op Nootje1

Ik ben er voor gaan zitten 😉 vanavond woensdag deal baby dry maat 3= 80 stuks per pak 4 voor 66 = 320 stuks 66/320 = 0.206 cent. Premium protection = 68 stuks per pak 4 voor 66 = 272 stuks 66/272 = 0.242 cent. weekend deal 2+2 hierbij staan de pants en maten 4 5 en 6 afgebeeld. dus kan het niet met zekerheid vergelijken :( als de prijs nu klopt en dan donderdag beschikbaaar is: harmonie luier met plakkertjes =10,99 voor 22 stuks 2+2 zou dan zijn: 21.98 voor 4x22 stuks =88 21.98/88 = 0.249 cent

één jaar geleden

Reactie op sparklem

Ik ben er voor gaan zitten 😉 vanavond woensdag deal baby dry maat 3= 80 ...
Oh het is natuurlijk 0,206 euro of 20 cent… jullie snappen vast wat ik bedoel

één jaar geleden

Reactie op sparklem

Ik ben er voor gaan zitten 😉 vanavond woensdag deal baby dry maat 3= 80 ...
Ken je de site luieraanbiedingen.nl? Als je daar baby dry maat 3 zoekt kom je uit op 18ct per luier bij babydrogist.nl. De andere heb ik even niet gezocht maar de 1+1 en 2+2 aanbiedingen in de "supers" (+drogisten) zijn eigenlijk nooit het goedkoopst als het om A merken gaat. 🙈

één jaar geleden

Vanaf 17.00 weer 30% korting op artikel naar keuze bij Kruidvat! Luiers inslaan 😉

één jaar geleden

Reactie op Pindarotsjes

Ken je de site luieraanbiedingen.nl? Als je daar baby dry maat 3 zoekt kom ...
Hey wilde ze daar bestellen maar met de verzendkosten kom ik alsnog op 0,208 😅 bedankt voor de tip. Wel de moeite waard om te checken uiteraard

één jaar geleden

Als je de maand box luiers van Kruidvat koopt met de 30% korting op 1 artikel naar keuze kom je vaak onder de 20 cent uit per luier. Vaak tussen de 13 en 16 cent per luier. Helaas zijn ze bijv nu al uitverkocht omdat veel mensen dit doen

één jaar geleden

AH bonusbox: Pampers premium protection 50% korting

één jaar geleden

Trekpleister pampers

één jaar geleden

Voor 50 punten van Kruidvat voordeelkaart gratis Olvarit knijpfruit. Je mag ook meerdere tegelijk a 50 punten per stuk inwisselen. Verschillende smaken 6 & 12M

één jaar geleden

Kruidvat vanaf morgen

één jaar geleden

Deze week Kruidvat: Bepanthen baby 2e halve prijs (beste aanbieding van Bepanthen ooit gezien)

één jaar geleden

Leuke badjasjes, ook met naam. Ook leuk kraamcadeau https://www.ilmaha.com/collections/badjas?fbclid=PAAaZgXdiPu6Ow1HZAcRiChXo052zNzOJPcq4bh6XrGK_P7c9xIbJXWEMt-9w

één jaar geleden

Bol.com ik sla altijd van die grootverpakkingen in, zijn eens in de zoveel tijd in de aanbieding daar.

één jaar geleden

Kruidvat deze week

één jaar geleden

AH

één jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/naif-plasticvrije-billendoekjes-voordeelverpakking-babyverzorging-32-stuks-x-54-doekjes-met-natuurlijke-ingredienten/9300000042450745 tot 50% korting op duurzame babyverzorging bij bol

één jaar geleden

Reactie op Clarakoe

AH
Deze week weer in de aanbieding bij AH 3+2 gratis