Bij www.milodi.nl hebben ze op het moment 15% korting op babykamer accessoires en boxzakken. Ik vind het juist altijd leuk om bij kleine startende ondernemers te kopen.😁
Wat moet ik me voorstellen bij een live sale vanaf Instagram? Is het een so ...
Je moet deelnemen vanaf 18:00 aan de live sessie.
Ze laten dan per items zien wat ze te koop hebben en voor hoeveel € en welke maten.
Als er dan iets voor je bij zit, moet je in die live sessie reageren met welke maat je wilt en houden ze apart en sturen ze later via privé bericht een betaalverzoek etc.
Prenatal gaat in t weekend of net na het weekend van start met korting op alle matrassen (uitzondering waar al korting op zit). Zag 15% langs flitsen vandaag in de winkel.
Toch nog even gespiekt gezien ik mail kreeg met korting oplopend tot 70% 🫣 heb wel deze set besteld gezien dit idd zowat niks (meer) kost en met deze warme dagen ideaal is incl bevalling straks en er na 😂😍
Toch nog even gespiekt gezien ik mail kreeg met korting oplopend tot 70% 🫣 ...
Ik had deze set ook gekocht. Houd er rekening mee dat als je borsten wat groter zijn geworden, je een stuk blote buik hebt. Bij mij sloot het in ieder geval niet meer zo aan. Ik wilde heel graag deze set, maar het zag er bij mij echt niet uit 😅 Verschilt per persoon natuurlijk. Deze broekjes van H&m (Los van het shirtje) vind ik overigens wel heel fijn!