16 Reacties

één jaar geleden

Sorry geen tips kan alleen zeggen een sumo worstelaar is makkelijker in de omgang dan me zoon🤣

één jaar geleden

Ik moet hier altijd aan denken tijdens het verschonen/aankleden van onze dochter 😂😂

Deze afbeelding is i.v.m. copyright verwijderd.

Plaats alleen zelfgemaakte afbeeldingen en content.

één jaar geleden

Hier idem. Ik heb opgemerkt dat hij altijd op dezelfde omrolt en gaat zitten en daarna ergens naartoe reikt. Ik heb mezelf een manier aangeleerd om dat te volgen met het omdoen van de luier, romper en broekje. Het schoonmaken is weer een vak apart hahahahaa. We doen het ook vaak samen. Ik gebruik z’n staan ook. En doe een extra hydrofiel op het aankleedkussen voor vlekjes. Wij gebruiken luierbroekjes. Als ik hem neerleg ga ik zelf met m’n lichaam mee en geef hem een knuffel terwijl ik de zijkanten van de luier losscheur. Als ik omhoog kom, heb ik de doekjes al in de aanslag en veeg ff snel weg wat ik kan vegen. Zo probeer ik de schade te beperken. Als het aankleden een dingetje wordt dan verplaats ik gewoon naar bed of op de grond. Dan is de worsteling even weg en maak ik het af.

één jaar geleden

Hier hetzelfde🙈 wat het beste werkt is babytv en ondertussen ook nog zijn favoriete speeltjes in de hand geven. Steeds een andere, soms helpt hard een liedje zingen ook haha. Maar het is soms met een poepluier echt een drama.. wij doen de luiers ook wanneer het kan samen

één jaar geleden

Reactie op Kimannelise

Hier hetzelfde🙈 wat het beste werkt is babytv en ondertussen ook nog zijn ...
Heel hard zingen. Hahahaha 😂😂 ja herkenbaar. Hier stampt hij lekker in de poepluier met z’n voetjes, als ik weer eens te traag ben geweest.

één jaar geleden

Whahaha jup xd. Ik probeer nu maar per onderdeel te doen. Meestal leg ik nu ook alles klaar voor ik begin en de luier ook al los. En dan luier dicht mag hij even rollen en iets pakken. Kan ik tot 10 tellen 😅 en weer verder. Broek aan en weer rollen xd. En afleiding met verschillende dingen. Dan de Vaseline. Dan de sudocreme. Dan de weet ik veel wat. Zijn eigen speelgoed werkt toch niet 🤣. Maar als iemand een wonder middel heeft, ik lees graag mee whaha.

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Hier werkt juf Roos aanzetten, dan leg ik mn telefoon op het plankje boven de commode en dan blijft ze wonderbaarlijk genoeg wel stil liggen. Werkt hier echt als een trein! Ieder ander soort filmpje of afleiding werkt voor geen meter en ligt ze binnen no time weer op dr buik of hangt ze half van de commode af. Alleen met juf Roos aan blijft ze keurig stil liggen.

één jaar geleden

Oh zo fijn dat we hier niet de enige zijn met stampende poep voetjes, rollen rollen rollen, alles op de grond gooien en andere moeilijkheden met het verschonen. Ook niet echt tips, behalve snel zijn.

één jaar geleden

Ik geef een heel concert altijd en moet er altijd bij dansen😂😂😂 kiekeboe of bumba zingen helpt even een paar minuten(of seconde 🤔) Vooral na het douchen is het een hele gedoe pff😭

één jaar geleden

Reactie op MamavanN99

Heel herkenbaar! Hier werkt juf Roos aanzetten, dan leg ik mn telefoon op h ...
Jep, hier alleen met de klassieke liedjes van sesamstraat.. met name ieniemienie.. Heb een grote jongen en hou hem letterlijk niet meer, gewoon een workout! Idd samen met mijn vriend. En overdag laat ik hem ook wel eens in de blote kont rond kruipen op de grond.. dasr verschoon ik hem ook op de mat. Vind het op de commode te spannend.

één jaar geleden

Ik heb iets gevonden dat hier werkt: ik leg het aan kleed kussen op de grond, ga er tegen over zitten en leg mijn benen eronder aan de zijkanten, zo krijg je een soort kano waar ze inligt 🤣🤣 het is niet ideaal maar het maakt draaien heel erg moeilijk voor haar. Dus dan kan ik gauw verschonen. Ook kun je, als ze bijv naar links wilt draaien, die zijde van het kussen iets verder omhoog doen met je been, dan houd je het tegen 🤣sucess laat maar weten of het geholpen heeft!

één jaar geleden

Ik zag op insta ook een filmpje voorbij komen. Een grote doos maken waar kleine tot middenrif hoogte onder ligt en dan een gat voor je telefoon er in maken. Heb ik niet geprobeerd, maar met tweeën verschonen soms wel en dat dan 1 van ons de telefoon vasthoudt. Wat hier wel werkt is een bakje met speelgoed op de commode. Hierin verschillende dingen (badeend, autootje, rammelaar etc) en dan iets in z'n handen geven. Dan in snel tempo verschonen en dan ben ik meestal bijna klaar als t speelgoed niet meer interessant is.

één jaar geleden

Zodra ik luier openmaak zeg ik klap is ie handjes en dan gaat ie klappen doe ik snel de poepie verschonen kort erna wiebelt ie weer alle kanten op is ook 11 maanden hH

één jaar geleden

Geef ze een speeltje in de handen. Iets wat draait en geluid maakt werkt hier heel goed. Het ging ooit mis dat ik de olie nog niet dicht had en ze de fles pakte en schudde. Dit dus nooit meer!! 🙈😂

één jaar geleden

Hier ook. Telkens iets nieuws geven helpt wel. Als ze 3x een dichte pot billenzalf in der handen gehad heeft is ze erop uit gekeken en geef ik weer wat anders. Iets wat ze normaal nooit heeft, dus niet der eigen speelgoed, maar uiteraard wel veilig is. Het lege doosje van paracetamol zetpilletjes ofzo.

één jaar geleden

Dat speeltje werkte bij mij in het begin ook, maar nu is hij niet meer af te leiden 🤣 ja met bumba op mijn telefoon 😅