8 Reacties
één jaar geleden
Hier een dame van 16 maand en we sukkelen al 2 maand met het wakker worden… ze krijgt ‘s avonds veel eten (brood, banaan, extra fles om 16u en fles voor ze gaat slapen om 19u) maar ze blijft heel regelmatig wakker worden van 1u tot 4u… we geven dan ook telkens een fles als ze wakker wordt… soms hebben we geluk en slaapt ze redelijk snel terug in, soms hebben we pech en blijft ze 3u wakker 🫣
We hebben s avonds al vanalles geprobeerd, pap eet ze niet graag, iets toevoegen aan de melk smaakt ze direct en dan wil ze haar fles niet meer of wordt het te lastig drinken waardoor ze slechts een deeltje opdrinkt.
Ze heeft die fles elke nacht nodig maar we vermoeden dat ze deels ook wakker wordt van tandenpijn ofzo… maar als iemand de oplossing heeft graag…
We zijn al met haar naar de kinderarts geweest (want dan een hele week werken als je zo veel wakker bent ‘s nachts… vreselijk) en een kleine dame met een hele dag slecht humeur als ze naar de crèche moet 🙄
Maar ze vermoed dat dit een fase is… het is een tijdje beter geweest maar nu toch al weer 2 weken slecht 😔
één jaar geleden
Reactie op Lizzle
Wij gebruiken pyjama papjes van Nestlé. Wel veel suiker maar hij slaapt ine ...
Ik snap dat het cb het afraadt. Ik zag laatst een vergelijking voorbij komen met dat papje… daar schrok ik wel heel erg van. Ik zal hem even bijvoegen met een screenshot..
één jaar geleden
Je kan 7 granenontbijt door de melk doen; ik doe in de ochtend op 300 ml melk en water iets van 6 eetlepels. Hier zit geen suiker in volgens mij! En kost ook minder dan speciale baby papjes. Wel een grotere speen nodig, 4 hebben we een beetje groter gemaakt. Als hij goed eet ‘s avonds dan geven we gewoon beetje halfvolle melk en als hij slecht eet doen we ook een papflesje van 130 ml
één jaar geleden
Mijn zoontje van 16 mnd wordt standaard 1 keer in de nacht wakker en soms wel twee en huilen. Sinds we hem gewoon melk in een fles geven met een heel klein scheutje carvancevitam in de nacht als hij wakker wordt, drinkt hij de melk op en slaapt hij door. Sinds hij 1 jaar is geworden, is er geen nacht dat hij de hele nacht geslapen hft. Hij wordt dagelijks 1 of 2 keer in de nacht wakker.
één jaar geleden
Kun je hem niet een grotere portie avondeten geven en de fles melk bijzaak laten worden?
Ik kijk er van op hoeveel vaste voeding mijn 15md oude zoontje wegbunkert in de avond! Hij krijgt voor het slapen gaan nog een fles van 150 halfvolle melk zodat ie zn vocht binnen heeft.