5 Reacties
4 maanden geleden
Ikzelf ben van plan om een voorleesboek te geven. Zodat wanneer ze weg is de groep toch nog een beetje van haar kunnen genieten. Zelf ben ik geen voorstander van kadotjes geven aan de kinderen. Al die kleine rommeltjes gaan en snel kapot en wat doen ze er nu eigenlijk echt mee? Maar dat is mijn mening
4 maanden geleden
Ik werk zelf op een kdv en als afscheid is het altijd leuk om een cadeautje voor de groep te krijgen. Een leuk voorleesboek of spelletje bijvoorbeeld. Ik zou dat eerder doen dan alle kindjes apart een cadeautje. Leidsters zijn meestal wel blij met een lekkere doucheschuim van Rituals bijvoorbeeld. Ze krijgen al heel vaak chocola, dus dat zou ik niet doen. Zelf heb ik ook eens een tijdschrift gekregen dat bij me paste, maar dan moet je wel weten waar de leidsters van houden. Ook een keer een tien-bollenkaart van de plaatselijke ijswinkel gekregen, dat viel ook goed in de smaak :)
4 maanden geleden
Misschien een voorleesboek voor de groep, en kleine uitdeelboekjes voor de kinderen? Dat is eerlijk gezegd het enige uitdeelcadeau dat hier ook echt gebruikt wordt, naast stoepkrijt. En voor de leidsters misschien iets om hun pauzehok/kantoor op te vrolijken? 🙂 Een mooie mand met tijdschriften, een doos lekkere theetjes, een leuk vaasje met droogbloemen, etc.
4 maanden geleden
Reactie op Eval89
Voorleesboek of spel is een goede tip! Hebben jullie boeken of spellen die ...
Smartgames heeft wat leuke spellen vanaf 2 en 3 jaar. Of een leuk memory spel (vooral voor de oudste kinderen leuk). Boek De ridder zonder billen is hier een grote hit, maar ik zou bij ze navragen of ze wensen hebben. Vaak hebben ze al veel boeken.