8 Reacties

één jaar geleden

Ja ik herken dit heel goed! Ik had het voor mijn eerste zwangerschap werkelijk waar altijd koud. Liep in de zomer binnen nog met een vest 🤣🙈 Maar ben inmiddels 3 kinderen verder en heb het nooit meer zo koud gehad, vooral niet na de eerste. Toen had ik het het ergst denk ik, ook altijd warm. Nu nog wel warm, maar niet zo heftig meer. 😊

één jaar geleden

Jaaa! Dit heb ik ook. Ik vind het wel echt vervelend. Ik merk het vooral als ik in de ochtend net gedoucht ben en alles klaar moet maken. Kan voor mijn gevoel daarna wel weer opnieuw douchen..

één jaar geleden

Jaaa ik ook! Ik vind het ook best vervelend, net zoals hierboven heb ik het ook vooral als ik gedoucht heb en dan ga ontbijten en thee drink ofzo. Dan breekt het zweet me echt uit haha. Ik kijk nu ook echt naar mijn truien die ik altijd in de winter aan had en kan me echt niet meer voorstellen dat ik die aan ga doen haha

één jaar geleden

Ik was altijd een mega koudkleum. Nu zweet ik me scheel, vooral snachts heb ik het altijd warm. Kon nooit slapen onder alleen lakentje in de zomer en nu lig ik er nog onder.

één jaar geleden

Haha herkenbaar. En mijn zweet stinkt ook ineens best erg! Moet echt deo meenemen naar werk 😅

één jaar geleden

Ik ben ook veranderd! Altijd met een dekentje en sloffen op de bank, trui aan etc. Nu is dat minder. Niet zo erg als jij het hebt maar voor mijn doen wel echt anders. Gek he?

één jaar geleden

Ik heb het ook altijd warm. Ik geef nog wel borstvoeding. Vaak loop ik nog op slippers in huis en in een t-shirt. Ook heb ik nu sterk het gevoel dat ik mij in de ochtend moét douchen, eerder wilde ik dit ook nog wel eens in de avond doen.

één jaar geleden

Oh grappig dat het toch zo herkenbaar is! Collega's met kinderen zien er altijd zo fris en fruitig uit terwijl ik met een verhitte kop rondloop 🤣 maar ok, blijkbaar komt het echt vaker voor!