68 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Ryrywire

Hier 21 weken zwanger van de tweede. Ik wist tijdens de 1e zo zeker dat ik ...
Geniaal haha! Wat goed en fijn, gefeliciteerd!❤️

één jaar geleden

Reactie op Shenkieindekoelkast

Hier ook hoor, op dit moment 9 weken zwanger van de 2e 🥰
Gefeliciteerd ❤️

één jaar geleden

Heel soms kriebelt het.. maar het lijkt mij wel super zwaar! Ons zoontje wordt eind september 1. Wij wachten in elk geval nog een dik jaar, we gaan als het goed is januari beginnen met de bouw van ons nieuwe huis.

één jaar geleden

Hier kriebelt het ook. Ons zoontje is nu 10.5 maand. Ik ben dan ook zwanger (had vandaag 7+5 moeten zijn), maar gisteren tijdens de eerste echo bleek dat wij het kindje binnenkort gaan verliezen. 😢 Een broertje of zusje laat dus nog even op zich wachten. Desondanks dat ik vanmezelf heel onzeker ben, sta ik er momenteel nog vrij nuchter in en probeer ik met een positief gevoel uit te kijken naar een volgende gezonde zwangerschap. 🍀🌈

één jaar geleden

Hier kriebelt het bij mij wel weer flink. Helaas ben ik mentaal nog niet op een plek dat ik een tweede verstandig vind, nog even wachten dus 😕

één jaar geleden

Hier moet ik er echt nog even niet aan denken... De kleine man heeft nog geen nacht doorgeslapen en ligt nog regelmatig tussen ons in (daar slaapt hij het lekkerst) en krijgt nog steeds borstvoeding (mede ook doordat hij nog niet doorslaapt, de borst is soms het enige wat werkt snachts). Ik wil straks weer mijn slaap en mijn lichaam weer terug en voor mezelf. Daarna wil ik er vast heel snel nog 1 (wens is altijd geweest dat we 2 kindjes wilden).

één jaar geleden

Reactie op iirrssjjee

Hier moet ik er echt nog even niet aan denken... De kleine man heeft nog ge ...
Ah dat snap ik dan heel erg goed! Ons zoontje slaapt inderdaad al eventjes door. Tot 6:00/6:30. Maar wie weet over een tijdje dat die toch doorslaapt! Bij ons hielp trouwens wel om het ritme aan t passen en ineens sliep hij door!

één jaar geleden

Hier kriebelt het ook al! We doen het al een paar maandjes onveilig maar niet gefocust op de vruchtbare dagen. We zien t wel, een 2e is iig welkom🤍

één jaar geleden

Bijna 30weken zwanger van de tweede😂😂 er zal ongeveer 13 maanden tussen zitten heb er echt zo een zin in. Toen ik met drie maanden weer ongesteld was was mijn man helemaal verdrietig dat ik niet zwanger was….🥰🥰🤣😂🤪

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Mijn dochter wordt 8 september 1 en wij denken ookal weer naar over een extra kindje. Eind september heb ik de afspraak staan bij de verloskundige om mijn spiraal eruit te laten halen en dan gaan we het weer proberen. Zo spannend en leuk!

één jaar geleden

Mijn zoontje is nu 10 maanden. Mijn man wilt heeeeeel graag gaan voor een 2e. Maar ik twijfel nog zo erg. De ene dag wil ik er voor gaan, en het volgende moment pak ik toch maar weer het voorbehoedsmiddel erbij. Zoals eerder genoemd weet ik alleen niet of ik twijfel door angst (geen leuke bevalling gehad) of dat ik twijfel omdat ik er nog niet klaar voor ben. daarnaast is natuurlijk ook het advies om na een keizersnede 1 jaar te wachten.. dus dat speelt ook in m’n achterhoofd.

één jaar geleden

Mijn dochtertje wordt 26 sept 1 jaar maar wij zijn vanaf juni ook al bezig voor een 2e. Ben al 3 dagen overtijd maar helaas nog geen positieve test in handen gehad :(

één jaar geleden

Bij mij kriebelt het ook heel erg! Zijn er hier moeders die zwanger zijn of zwanger willen worden die het financieel niet breed hebben? Mijn partner en ik hebben het niet slecht, maar ook niet heel breed. Bij een tweede kindje zou ik wel minder moeten werken of extra opvang nemen en daardoor twijfel ik…

één jaar geleden

Reactie op mommy2be-:)

Bij mij kriebelt het ook heel erg! Zijn er hier moeders die zwanger zijn of ...
Ik ben momenteel 23 weken zwanger van de tweede! We hebben het niet extreem slecht, maar ook niet heel breed. Ik werk zelf niet fulltime, gedeeltelijk arbeidsongeschikt. Dat is soms wel pittig omdat ik ons dochtertje (en straks de tweede) sowieso 2 dagen in de week bij mij thuis heb. Gelukkig hebben we mijn opa&oma vlakbij die altijd wel een dagje willen inspringen als het me te veel wordt, maar dat vind ik soms wel lastig. Ik heb me eigenlijk nog helemaal niet zo verdiept in wat de opvang voor de tweede extra gaat kosten, wel een goeie 😅

één jaar geleden

Toen mijn baby 6 maanden was kwam ik erachter dat ik zwanger was (ging door de minipil heen). Echt dubbel voelde ik me toen, was er zo niet klaar voor maar werd verliefd op haar toen ik haar zag bewegen op de echo’s. September 2022 is mijn dochtertje geboren en mijn tweede dochtertje zou in november 2023 komen.. helaas een miskraam gehad met 15+5 weken door een auto ongeluk. Placenta scheurde los en ben haar toen verloren 😢 vond het zo erg. Vooral omdat ik me eerst heel dubbel voelde en niet zeker wist of de timing wel oké was. Ik voelde me zo schuldig. Nu is mijn kinderwens echt groot, 14 augustus heb ik een hysteroscopie gehad om een restweefsel nog te verwijderen en ja ik zie het wel gebeuren denk ik

één jaar geleden

Hier het tegenovergestelde. Nooit meer 🫣😂 Moet er echt niet aan denken om nog een keer van voor af aan te beginnen. Ik ben gezegend met 2 schatten van jongens en ben mega blij met ze. Voor ons is het compleet zo.

één jaar geleden

Van ons meisje zou ik er ook 10 willen. Echt een zonnetje die altijd aan het lachen is. Maar omdat ik ernstige nierfalen heb, kan ik wel zwanger worden. Maar het niet succesvol op de wereld brengen. Zwanger zijn was voor mij mooi leuk en zwaar!!

één jaar geleden

Ik ben nu 6 weken zwanger van mijn derde ❤️ mijn oudste is van october 2018 en mijn jongste is van september 2022 en nu uitgerekend in april 2024

één jaar geleden

Reactie op IdJvdK

Ik heb echt het gevoel dat ik alleen maar hoor/lees van mensen die alweer e ...
Haha ik zit dit topic ook vol verwondering te lezen want ik moet er ook echt nog niet aan denken en twee kinderen onder de twee lijkt me niet te doen met alle andere aspecten van ons leven. Wij hebben nu het idee om tegen de tijd dat ie twee wordt weer eens erover te gaan nadenken haha. Ben benieuwd!

één jaar geleden

Reactie op Elenita

Haha ik zit dit topic ook vol verwondering te lezen want ik moet er ook ech ...
Hart: ja, z.s.m Eierstokken: ja, NU Hoofd: NEE NEE NEE Mijn kleine meid ligt nu net op bed, en ik ben zo blij dat ik nu even tijd voor mezelf heb, i.p.v. een tweede kind te moeten vermaken 😀