71 Reacties

één jaar geleden

Nog niet zwanger, over een aantal maanden wel weer proberen

één jaar geleden

Ohh gegeliciteerd en sterkte. Wat jij meegemaakt heb had ik 7 maanden geleden meegemaakt. Me dochter van april 2021 was 9 maanden oud toen ik wist dat ik zwanger was voor me zoon aug 2022. Ze schelen maat 16 maanden Het is heel pittig aan de andere kant ze groeien samen.. Je heb voor en nadelen

één jaar geleden

Reactie op Meraalh

Ohh gegeliciteerd en sterkte. Wat jij meegemaakt heb had ik 7 maanden geled ...
Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt 🤭 ik ben dus niet zwanger!! Ja ik kan me goed voorstellen dat het zwaar is maar inderdaad, het zal voor de kindjes wel heel leuk zijn!!

één jaar geleden

Reactie op babywillem

Ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt 🤭 ik ben dus niet zwanger!! Ja ...
Ohh sorry ik begreep je verkeerd haha Ik lees het nu veel duidelijker excuus.

één jaar geleden

Ik ben momenteel niet zwanger maar met mijn mentale staat is ook beter om te wachten hahah maar we hebben wel in planning om in nabije toekomst te beginnen met een 2de 🥰

één jaar geleden

Wij waren weer zwanger helaas is het geëindigd in een miskraam anders hadden ze 1 maand gescheeld ongeveer

één jaar geleden

Wij willen het weer proberen als de kleine rond de 9 maanden is.

één jaar geleden

Moet er (lichamelijk) niet aan denken pfffff. Vind het echt knap van degenen die er wel weer aan toe zijn!

één jaar geleden

Wij willen ze wel kort op elkaar maar wachten even tot de privé omstandigheden er iets beter bij liggen. Verder ben ik er lichamelijk ook nog niet aan toe, nog steeds last van de knip en geef nog bv. Tot laatst dacht ik bij elke zwangere nog ‘liever jij dan ik’. Maar het begint al weer een heel klein beetje richting ‘die schopjes waren wel heel schattig’ te draaien. Ik heb tot 9 maanden de pil ingeslagen, daarna gaan we even kijken. Ik hoop er tussen 9-12 maanden weer klaar voor te zijn om te gaan proberen 🥰

één jaar geleden

Mijn dochter is over een week 6 maanden oud en ik ben er onlangs achtergekomen dat ik zwanger ben. Eerste dag van mn laatste menstruatie is 29 jan 😅 ik gebruikte de minipil. Geef ook nog borstvoeding, weet echt niet hoe ik het ga doen.. voel van alles shock blijdschap maar ook angstig pff

één jaar geleden

Reactie op melson

Mijn dochter is over een week 6 maanden oud en ik ben er onlangs achtergeko ...
Ik begrijp je helemaal! Ik gebruik ook de minipil maar al wel een paar keer vergeten… toch heel erg gefeliciteerd! Hoe ben je erachter gekomen?

één jaar geleden

Reactie op IKRAM1990

Wij willen het weer proberen als de kleine rond de 9 maanden is.
Wij ook 😊

één jaar geleden

Reactie op melson

Mijn dochter is over een week 6 maanden oud en ik ben er onlangs achtergeko ...
Aah wat spannend zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat zo iets even moet landen haha. Gefeliciteerd en succes ♥️

één jaar geleden

De verloskundige zei, geef je lichaam een jaar de tijd. En dat gaan we ook doen. Dus als de kleine 1,5 jaar is.

één jaar geleden

Ons dochtertje is volgende week 7 maanden oud en dan ben ik 7 weken zwanger. Voordat ons dochtertje kwam , duurde even… en ook nog 2 miskramen daarvoor gehad. Dus we dachten niet dat ik zo snel weer zwanger zou zijn, maar zijn hartstikke blij!!! 14,5 maand verschil zouden ze dan zijn als alles goed mag gaan. Spannend

één jaar geleden

Alles ik andere zwangere vrouwen zie krijg ik heimwee naar het zwanger zijn 🥺 Wij willen als de kleine 11 maanden/1 jaar is het waarschijnlijk weer gaan proberen zodat mijn lichaam echt even helemaal kan ontzwangeren.

één jaar geleden

Respect voor de vrouwen die weer zwanger zijn of het uberhaupt weer willen worden. Ik heb achteraf gezien een super goede zwangerschap gehad en bevalling maar ik moet er niet aan denken om nu al aan een 2e te beginnen. Als dat ongepland wel zo is dan gaan we er een volle 100% voor, maar mijn man en ik zijn er nog echt niet klaar voor. Dat gaat nog minstens 2 jaar duren en zelf neig ik er ook wel naar dat ik 1 kindje (voor nu) ook prima vindt…

één jaar geleden

Ik ben zwanger er zal 13 maanden tussen zitten, wij zijn er super blij mee! Was erg onverwacht maar super gewenst♥️

één jaar geleden

Met PCOS kan het lang duren dus ik laat mijn spiraal er over 3 maanden weer uit halen (dan is de kleine 9 maanden). Ik snap de adviezen allemaal maar ik kijk naar mijn eigen voorbeelden: mijn oma heeft 10 kinderen in 11 jaar gebaard dus dan kan ik best 2 kids baren in 2-2,5 jaar dacht ik zo😂😂😂

één jaar geleden

Reactie op himan

Met PCOS kan het lang duren dus ik laat mijn spiraal er over 3 maanden weer ...
Hier pcos en vsn de eerste met moeite zwanger geworden door heel medisch traject. 10 weken na de bevalling bleek ik spontaan zwanger van de 2e. Nu 2 kindjes met iets minder dan 11 maanden verschil (net 17 maandeb en 6 maanden) het was loodzwaar. Intense bekken problemen, bekkeninstabilliteit en emotioneel ook zwaar (2x huilbabys met reflux en koemelkallergie) en de tweede slaapt snachts ruk. Bij de eerste was dit ook een probleem en die sliep pas na 10 maanden een beetje normaal van 23.00 tot 6.00. (Nu de beste slaper ever overigens) ben al 2 jaar chronisch moe. Eerst sliep ik niet vanwege het zwanger zijn, toen kwam de eerste en die sliep niet door de reflux. Na 10 weken bleek ik zwanger en toen onze eerste een beetje begon te slapen kon ik al nirt meer slapen door het maagzuur en was toen hoogzwanger, en nu slapen we alweer 6 maanden amper door de tweede. Wat ik hiermee wil zeggen; het is loodzwaar geweest en nog steeds. Ik zeg altijd je weet pas wat kinderen hebben is als je er meer dan 1 hebt haha. Dan begint de uitdaging pas. Maar het is o zo leuk voor de kindjes straks als ze wat ouder zijn en echt enorm veel aan elkaar gaan hebben. Ik heb er alles voor over ook nu om te zien hoe ze al een band aan het opbouwen zijn, daar doen we het voor! Iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet maar weet wel; voor je lijf is het intens zwaar als je snel weer zwanger wordt. Ik heb mij hier enorm op verkeken. En ja vroeger poepte ze er met gemak 13 kids in 14 jaar tijd uit maar die tijden waren ook anders. Die vrouwen zaten dagen lang thuis en werkte er niet nog eens bij tot minstens 34 weken. Iniedergeval ieder zijn eigen beslissing linksom of rechtsom heb ik er zeker geen spijt van als ik mijn 2 mannen samen zie was het het allemaal waard! Xx❤️