71 Reacties
茅茅n jaar geleden
Reactie op Jnn91
Mijn verhaal hier al eerder gedeeld. Maar ondertussen alweer 30 weken zwang ...
Hier nu 27 weken en ik herken dat gevoel wel hoor. Ik merk dat ik mentaal helemaal niet zo met de baby bezig ben, veel meer met ons dochtertje die volgende week 1 wordt. Aan de andere kant hoor ik ook veel ervaringen andersom, dan men tijdens de zwangerschap zich schuldig voelt omdat ze niet volledig hun aandacht bij hun kindje hebben, ik prijs mezelf dan maar gelukkig dat ik nu nog de volle aandacht aan mijn dochter kan geven voordat ze mij moet delen met haar zusje ;)
茅茅n jaar geleden
Reactie op Draaivis
Vorige week donderdag de eerste verjaardag van onze zoon. Vandaag een posi ...
Wat leuk, gefeliciteerd 馃槏馃コ!!
茅茅n jaar geleden
Reactie op Draaivis
Vorige week donderdag de eerste verjaardag van onze zoon. Vandaag een posi ...
Gefeliciteerd! Wij zijn ook net weer begonnen, super leuk dat je weer aan het begin van zo鈥檔 avontuur staat 鉂わ笍
茅茅n jaar geleden
Lief! Dank jullie wel 馃グ Ja we hadden het niet zo snel verwacht na een eerste poging, dus enorm dankbaar! Beetje geschokt wel, maar super blij. Kijk er enorm naar uit. Vond de zwangerschap en de periode voor en na de bevalling heerlijk. Meer mensen die dat zo hebben ervaren? 馃槉
Er besloop me wel even een gevoel van schuld richting mijn zoon toen ik het streepje zag. Bang of we wel genoeg genoten hebben 馃檴
茅茅n jaar geleden
Ik ben er afgelopen week ook achter gekomen dat ik in verwachting ben van een 2e kindje. Dat was onze tweede poging, dus ook heel snel 馃檹馃徎 Dochter is van 24 aug 2022 (ze kwam iets eerder, was in sept uitgerekend). Kijk regelmatig met weemoed terug op de bevalling, kraamtijd en alles wat erbij hoort. Ik kijk dan ook heel goed hier op terug.
We kijken enorm uit naar de komst van een 2e kindje 馃グ
茅茅n jaar geleden
Reactie op Silla1989
8 september is ons zoontje 1 geworden 馃┑en 5 september is ons dochtertje ge ...
Wauw, dubbel gefeliciteerd! Onze dochter is ook van 8 september 馃グ