5 Reacties

10 maanden geleden

Wij hebben de titan plus en ik merk wel een beetje hetzelfde. Ik zou ook niet zo goed weten wat ik anders moet doen, maar inderdaad, er zit wat beweging in. Voor mijn gevoel ook een klein beetje in het isofix gedeelte, dat naar achteren geschoven moet worden, maar voor mijn gevoel kan t toch nog een beetje naar voor.

10 maanden geleden

Ik heb van de week ons stoeltje van de ene auto naar de andere verplaatst en merkte op dat het wel uitmaakt hoe je die isofix bevestiging erin klikt. Ik kon de basis nog even goed aandrukken naar achteren (dus richting die bevestiging) en toen klikte het een stuk steviger tegen de rugleuning aan. Het lampje was al die tijd groen dus het zat wel in die klemmetjes. Misschien kun je dit nog proberen? Ik heb overigens een cybex dus niet te vergelijken helaas.

10 maanden geleden

Bedankt! We gaan voor de zekerheid ook eens terug naar de winkel om te vragen of het normaal is! 😀

10 maanden geleden

Reactie op Margaret81

Ik heb van de week ons stoeltje van de ene auto naar de andere verplaatst e ...
Herkenbaar met onze titan ook!

10 maanden geleden

We zijn terug naar de winkel geweest en het zou perfect normaal zijn... We zijn natuurlijk die muurvaste maxi cosi gewoon, maar de nieuwe was helemaal juist geïnstalleerd.