12 Reacties
茅茅n jaar geleden
Hier 2 weken geleden de overstap gemaakt en ik had dit maanden eerder moeten doen. Wij hebben cybex en ze hebben een zitje dat tot 15mnd kan en daarna gelijk over op een zitje tot 12 jaar. Dit bleek wel iets te ambitieus want ons kind lag al maanden als een opgekruld rolletje in de baby autostoel en vond tverschrikkelijk. Wij hebben familie op minimaal anderhalf uur afstand wonen dus we willen wel dat hij goed zit. We hebben gekozen voor eentje die tot 4 jaar kan, zowel voorwaarts als achterwaarts (sirona) kan en meerdere ligstanden heeft. Dit was echt een uitkomst!
茅茅n jaar geleden
Reactie op Margaret81
Hier 2 weken geleden de overstap gemaakt en ik had dit maanden eerder moete ...
Dit is met isofix maar niet meer een uitneembaar stoeltje. Wel draaibaar. Deze variant heeft maxi cosi of Britax ook wel volgens mij.
茅茅n jaar geleden
Wij hebben al een tijdje de Joie i-spin E360 in gebruik. Echt een fantastische stoel, zit volgens mij heel comfortabel. Deze is ook een van de best geteste door de consumentenbond en door de anwb, dat vond ik persoonlijk wel belangrijk. Ik zou je ook aanraden om daar eens tussen te kijken qua prijs/kwaliteit.
De stoel is wel behoorlijk groot op de achterbank.
茅茅n jaar geleden
Wij hebben de Novi Baby David 2.0. Wij en dochter vinden hem erg fijn, hij heeft wel een grote draaicirkel.