9 Reacties
10 maanden geleden
Ik lees graag mee. De mijne wil ineens bijna niks meer behalve pasta's en lasagne.
10 maanden geleden
Volg!
Hier at hij alles mits het onder elkaar gepureerd of geprakt is.
Maar de laatste tijd is er nu dat hij het eten aanraakt met zijn lippen en dan weigert en ermee gooit🙈
10 maanden geleden
Volg. Hier wordt momenteel echt helemaal niks gegeten. Zelfs fruit niet meer wat er eerder goed in ging.
10 maanden geleden
Ik herken het heel erg maar heb het idee dat het weinig te maken heeft met 'smaak', maar meer met de manier waarop ze moet/mag eten. Dan wil ze alleen maar zelf met een lepel, of juist alleen met haar handen, en soms alleen als er ander speelgoed op tafel ligt. Misschien dat daarmee experimenteren nog kan helpen?
10 maanden geleden
Ik bak een keer in de zoveel tijd lading pannekoekjes met groente (bijvoorbeeld zoete aardappel of pompoen of spinazie of rode biet..) en gooi ik in de vriezer. Dat gaat er áltijd in! Daarnaast is ze gek op een gekookt ei en ook op yoghurt met havermout. Dus mochten wij iets eten wat ze niet mee kan eten of niet goed eet dan bieden meestal iets van dit aan zodat ze toch met volle buik kan slapen