24 Reacties

3 jaar geleden

Die van ons vandaag 6 weken doet dat ook vanaf begin al dat ik soms denk jemug probeer te slapen馃槀

3 jaar geleden

Reactie op Laura Willems

Die van ons vandaag 6 weken doet dat ook vanaf begin al dat ik soms denk je ...
Haha, dat denk ik dus ook馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op Cher2022

Haha, dat denk ik dus ook馃ぃ
Maar geen idee waarom ze het doen馃槀

3 jaar geleden

Van mij heeft dit dus ook. Me kraamverzorgster die zei dat het mogelijk te maken kan hebben met de ruggenprik. Ze merkt dat baby鈥檚 waarvan de moeder een ruggenprik hebben gehad moeite hebben om in slaap te vallen.

3 jaar geleden

Reactie op MRSEBBY

Van mij heeft dit dus ook. Me kraamverzorgster die zei dat het mogelijk te ...
Oh echt. Ik heb ook een ruggenprik gehad. Hopelijk verbetert het dan snel.

3 jaar geleden

Ik heb geen ruggenprik gehad馃槀

3 jaar geleden

Zie deze site!! Bij onze 1e zochten we ook het internet af naar wat die geluiden konden zijn haha

3 jaar geleden

Reactie op Laura Willems

Ik heb geen ruggenprik gehad馃槀
Oh馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Meb1989

Zie deze site!! Bij onze 1e zochten we ook het internet af naar wat die gel ...
Dankjewel. Ik ga het lezen.

3 jaar geleden

Precies mijn zoontje. Ik vroeg me dit ook af, dus ben blij met het onderstaande artikel 馃槃

3 jaar geleden

Hier ook, soms lijkt het net een oude vent haha

3 jaar geleden

Hier ook een klein kogfiezet apparaatje...ze maakt gewoon veel geluidjes bij het slapen en drinken. Ook wel gezellig!

3 jaar geleden

Geen ruggeprik gehad trouwens. Artikel is interessant, maar slaat vooral op de darmperistaltiek. Dat is vast niet de enige oorzaak..

3 jaar geleden

Ik ben bij de huisarts geweest en het blijft reflux te zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Cher2022

Ik ben bij de huisarts geweest en het blijft reflux te zijn.
Ah ok! Heb je tips/adviezen gekregen?

3 jaar geleden

Reactie op vanBuuren90

Ah ok! Heb je tips/adviezen gekregen?
Ja, hoofdeinde van zijn bedje omhoog. We hebben een reflux kussen aangeschaft. Half uurtje hoog houden na het voeden en Johannes brood pitmeel toevoegen aan moedermelk. Nog niets helpt nog, dus we gaan naar een osteopaat.

3 jaar geleden

wij hadden dit ook met ons zoontje. ook echt alles geprobeerd wat er te proberen viel. na een paar maanden werd het minder en ging t over. hij moest er gewoon overheen groeien denk ik

3 jaar geleden

Mijn dochtertje doet dit ook en dat blijkt ook reflux te zijn

3 jaar geleden

Prematuren babys maken ook veel van dit soort geluiden (persen, kreunen). Wij hebben een 24 weken baby en hij doet het de hele dag. Op de NICU weten ze niet waarom prematuren dat zoveel doen, het is een gedrags dingetje. Mogelijk dat sommige a term babys dit ook gewoon doen (als het geen reflux is). Ze hebben ons verzekerd dat het ooit ophoudt, maar ook best lang kan duren 馃槄