9 Reacties
3 jaar geleden
Hier echt exact hetzelfde. Ze is net wakker van een 2.5 uur durende slaap. En als ze weer om 16 een dutje doet dan is ze idd tot 21:00/22:00 uur wakker. Maar wie weet komt het ook door de warmte? Ik las idd ook dat ze op deze leeftijd twee dutjes gebruikelijk is.
Ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen.
3 jaar geleden
Mijn kindje slaapt 2 keer maar bij elkaar ook ongeveer 2,5 uur dus ik denk dat het dan genoeg is?
3 jaar geleden
Babys van 9 maanden slapen gemiddeld 2.5 uur per dag dus als hij dat redt per dag is het prima toch? Ieder kindje is anders dus ik zou het lekker doen hoe voor jou het makkelijkst is😄
3 jaar geleden
Als 1 lange dut werkt voor jullie zoon dan maakt het toch niet uit wat het internet erover te zeggen heeft? 😅
Mijn dochter slaapt überhaupt meestal maar tussen de 1,5 en 2 uur op een dag en bij haar is dat vaak verdeeld over drie dutjes. Ik zou mega blij zijn met zo’n lange dut haha.
3 jaar geleden
Mijn zoontje van net 9 maanden slaapt ook regelmatig maar 1 keer. Als hij in de ochtend niet moe is, dan doet hij een lange dut van 2,5-3 uur in de middag en dan redt hij het prima tot zijn avondslaapje. Bij mijn dochter merkte wij meteen dat zij echt nog langer 2 slaapjes nodig had. Ik denk dat het per kindje verschilt.
3 jaar geleden
Ik heb hetzelfde, ook net 9 maanden en hij gaat gewoon in bed staan feesten ipv slapen. Soms ie ie dan voor z’n dutje 5 uur wakker en daarna nog eens 4 uur wakker. Ik vind dat zooo lang klinken en het internet zegt ook vanalles, maar hij lijkt het er goed op te doen 🤷♀️. Ben dan ook bang dat ie oververmoeid raakt…
Lastig hè?
3 jaar geleden
Wat fijn om te horen dat er meer zijn die dit ervaren! Bedankt voor de reacties :) toch altijd fijn om te lezen dat dit bij meer baby’s het geval is.
3 jaar geleden
Ik ben met de ochtenddut gestopt, met 8,5mnd... Het was telkens zo'n strijd om m te laten slapen... Voor hooguit 30min. In de middag weer strijd voor 2x 45min. Nu alleen middagdut, is een hele korte steijd (max. 5 minuten) en slaapt geeust 2u aan 1 stuk. Voor beiden een heel sruk pretriger dus 😊