Sinds vorige week is mijn zoontje verkouden en sinds vorige week is hij boos. Hij huilt/schreeuwt om van alles. Het was echt een chille baby behalve dat hij dan niet doorsliep. Hij schreeuwt het onder de douche uit, terwijl hij gek was op badderen. Ik snap er niks van zo een verdrietig en boos mannetje. Ik wil hem helpen maar weet niet hoe. Hebben andere dit ook?
Ik wilde net een topic over hetzelfde beginnen. Mijn zoontje kan ook ineens sinds ongeveer een week echt boos worden. Woedend zelfs! Hij schreeuwt, huilt, gooit zichzelf naar achteren.... echt vreselijk 😅 met name bij alles wat met slapen te maken heeft. Hoort dit bij de leeftijd?
Wauw wat herkenbaar. Onze zoon is het de week ook al ziek en heeft oorontsteking. Is niks mee te beginnen alleen maar krijsen. Wordt hier als moeder erg verdrietig van. Hopelijk snel weer fit.
Ik zou idd alle fysieke ongemakken uitsluiten. Mijn zoon scheen keelontsteking te hebben. Elke avond een zetpillen hielp hem beter doorslapen.
Denk ook een mentale sprong hoor.. niks mis mee maar wel vervelend zo nu en dan 😉
Hier ook super verkouden en ze is echt een drifkikker. Zich dramatisch op de grond gooien als iets niet mag, met haar voeten spartelen enalles. Heel vermoeiend.