56 Reacties

3 jaar geleden

🙋🏼‍♀️Toevallig ben ik het ook van plan, ook heb ik de door jouw genoemde in Breda op het oog😜

3 jaar geleden

Wat is de prijs klasse?

3 jaar geleden

Ik heb er de vorige zwangerschap eentje laten doen bij Gravida in Zwolle en wil er dit keer weer eentje laten maken in een andere houding denk ik 😋 lijkt me leuk om te zien of mijn lijf er hetzelfde uitziet als toen of heel anders

3 jaar geleden

Super mooi! Ik heb bij m’n vorige zwangerschap ook laten scannen bij Belly Sisters in Alkmaar en ga deze zwangerschap ook weer langs 🤩 Het is een uitgave maar zo’n mooie tastbare herinnering aan deze bijzondere tijd!

3 jaar geleden

Ik heb dit ook gedaan bij mijn vorige zwangerschap bij belly print in Arnhem. Deze keer weer 25 juli staat de afspraak.

3 jaar geleden

Ik ben het ook van plan, midden augustus afspraak in Groningen

3 jaar geleden

Dit is mijn beeldje van toen. Deze was geloof ik 165 euro.

3 jaar geleden

Reactie op Familyof4

Wat is de prijs klasse?
Prijzen gaan vanaf 100/125 euro en dan heb je het goedkoopste materiaal en grootte. Het verschilt wel per bedrijf. Ik heb er op een andere forum meerdere opgezocht en foto’s bekeken en kwam uit op deze in Breda. Mijne is voor 80% bewerkt met metaalpoeder en daardoor wat verzwaard. Hij wordt nog met de hand na geslepen en bewerkt dus daarom wat duurder. 279 euro was ik kwijt. Je kunt het dus zo duur maken als dat je wilt 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Ik heb een afspraak staan bij Buikbeeld over 3 weken

3 jaar geleden

Zo mooi!! Ik heb op 12 augustus een afspraak bij Bellyprint :) ben zo benieuwd. 😍

3 jaar geleden

Ik ga hier serieus naar kijken, Dankjewel! Het is mij laatste zwangerschap dus wel speciaal..

3 jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Ik ga hier serieus naar kijken, Dankjewel! Het is mij laatste zwangerschap ...
Ja precies. Voor mij ook hier en vind het mooier dan bijv een gips afdruk waar je vervolgens niks meer mee doet en op zolder staat

3 jaar geleden

https://zwangerinbeeld.nl/aanbod/ Ik ga bij deze een afspraak maken, wat meer omgeving Utrecht

3 jaar geleden

Ben vandaag geweest voor mijn scan! Bij Buikbeeld uiteindelijk! Moet heel erg wennen mijn lijf zo op een filmpje te zien! Alsof ik het niet ben? Nu kleur kiezen! Zo lastig 😱. Al meer dames die geweest zijn en ervaringen hebben?

3 jaar geleden

Reactie op Jindji

Ben vandaag geweest voor mijn scan! Bij Buikbeeld uiteindelijk! Moet heel ...
Jaa ik ben vandaag ook daar geweest ik ga voor het metalen beeldje verzwaard. Was er zo uit haha

3 jaar geleden

Ik ook zo blij mee!

3 jaar geleden

Reactie op Mommie262

Jaa ik ben vandaag ook daar geweest ik ga voor het metalen beeldje verzwaar ...
Oooo knap! Ik zit nu echt met de scan voor mijn neus en de kleuren te kijken wat ik mooi vindt passen

3 jaar geleden

Reactie op Mommie262

Ik ook zo blij mee!
Moet heel erg wennen mijn lijf zo te zien. Vroeger zo enorm gepest dat genieten of trots zijn op wat ik nu zie soms moeilijk is voor mij. Maar ook des de meer reden voor mij geweest om zo'n beeld te laten maken.

3 jaar geleden

Reactie op Jindji

Moet heel erg wennen mijn lijf zo te zien. Vroeger zo enorm gepest dat geni ...
Je scan is prachtig. Eerlijk waar. Van alle meiden hier. Verdient elke vrouw… zo’n mooi beeldje die je altijd met trots mag bekijken. Vanwege een mooi lichaam tot een sterk lichaam wat nieuw leven op de wereld brengt ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Chissey

Je scan is prachtig. Eerlijk waar. Van alle meiden hier. Verdient elke vrou ...
🥰 dank 💋. En dat weet ik diep van binnen ook heel erg goed. Aanrader ook, buikbeeld, ze is zo lief en behulpzaam en ze weet je bij zoiets kwetsbaars op je gemak te laten voelen. En dan wachten 🙈