56 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb er de vorige zwangerschap eentje laten doen bij Gravida in Zwolle en wil er dit keer weer eentje laten maken in een andere houding denk ik 😋 lijkt me leuk om te zien of mijn lijf er hetzelfde uitziet als toen of heel anders

3 jaar geleden
Ik heb dit ook gedaan bij mijn vorige zwangerschap bij belly print in Arnhem. Deze keer weer 25 juli staat de afspraak.

3 jaar geleden
Reactie op Familyof4
Wat is de prijs klasse?
Prijzen gaan vanaf 100/125 euro en dan heb je het goedkoopste materiaal en grootte. Het verschilt wel per bedrijf. Ik heb er op een andere forum meerdere opgezocht en foto’s bekeken en kwam uit op deze in Breda.
Mijne is voor 80% bewerkt met metaalpoeder en daardoor wat verzwaard. Hij wordt nog met de hand na geslepen en bewerkt dus daarom wat duurder. 279 euro was ik kwijt.
Je kunt het dus zo duur maken als dat je wilt 🤷🏻♀️

3 jaar geleden
Zo mooi!! Ik heb op 12 augustus een afspraak bij Bellyprint :) ben zo benieuwd. 😍

3 jaar geleden
https://zwangerinbeeld.nl/aanbod/
Ik ga bij deze een afspraak maken, wat meer omgeving Utrecht

3 jaar geleden
Reactie op Jindji
Moet heel erg wennen mijn lijf zo te zien. Vroeger zo enorm gepest dat geni ...

Je scan is prachtig. Eerlijk waar. Van alle meiden hier. Verdient elke vrouw… zo’n mooi beeldje die je altijd met trots mag bekijken. Vanwege een mooi lichaam tot een sterk lichaam wat nieuw leven op de wereld brengt ❤️

3 jaar geleden
Reactie op Chissey
Je scan is prachtig. Eerlijk waar. Van alle meiden hier. Verdient elke vrou ...
🥰 dank 💋.
En dat weet ik diep van binnen ook heel erg goed.
Aanrader ook, buikbeeld, ze is zo lief en behulpzaam en ze weet je bij zoiets kwetsbaars op je gemak te laten voelen.
En dan wachten 🙈