14 Reacties
één jaar geleden
Yes hier hetzelfde! Helemaal kokhalzen, lippen stijf op elkaar, zowel met stukjes, korstjes, met en zonder boter of pindakaas. Hij vindt het zo vies.. wij geven nu 2 x per dag fruithapje en 1 x avondeten..
één jaar geleden
Reactie op IKRAM1990
Dit wil ik ook gaan doen. Hoe veel flesjes bied je dan nog aan?
Wij bieden nu ongeveer 4 flesjes aan, zo'n 800ml,
één jaar geleden
Reactie op Babyvdl
Herkenbaar hoor. Mijn zoontje deed dit ook. Ben daarom wat mini stukjes bro ...
Ga ik ook eens proberen! Thanks voor de tip
één jaar geleden
Hier heeft ze vandaag ook (2!!!) Boterhammen gegeten, sochtends met zuivelspread light en smiddags met peer/framboos spread van AH, ik heb de stukjes letterlijk aan haar gegeven zodat ze het zelf in haar mond kon stoppen. Ze wil blijkbaar niet "gevoerd" worden, alleen met de lepel moet ze maar accepteren dat ze wel gevoerd wordt anders wordt het een bende🙈 gelukkig geeft ze zelf erg goed aan wanneer ze er klaar mee is.😋
één jaar geleden
Hier lustte ze eerst wel brood, lekker op broodkorstjes aan het sabbelen, stukjes brood eten. Maar sinds 3 dagen houdt ze haar mond echt stijfdicht, ik krijg er niks meer in haha. Ook niet als ze het zelf in de mond mag doen... het is een fase hopelijk 😅
één jaar geleden
Reactie op Mirjam1006
Hier lustte ze eerst wel brood, lekker op broodkorstjes aan het sabbelen, s ...
Hoi hoi, heb je tips? Mijn dochter (over een week 1 jaar) at laatste tijd 1 boterham in de ochtend en 2 in de middag en sinds 3 dagen ineens geen boterham meer 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ fruit en groente/avondeten gaat wel gewoon goed..
één jaar geleden
Reactie op Willegeitje
Hoi hoi, heb je tips? Mijn dochter (over een week 1 jaar) at laatste tijd 1 ...
Pfoe nee.. is hier vanzelf over gegaan en nu eet ze met smaak haar brood. Misschien af en toe afwisselen met wat anders, ik geef in de ochtend ook wel eens pap ipv brood. En ik leg soms ook wat fruit/tomaatjes etc bij haar brood neer, dat eet ze dan als eerst op en daarna pakt ze vaak haar brood wel.
één jaar geleden
Reactie op Mirjam1006
Pfoe nee.. is hier vanzelf over gegaan en nu eet ze met smaak haar brood. M ...
Dankjewel voor je snelle reactie! Ik kijk het deze week even aan en anders is de pap een goeie om te proberen