4 Reacties

7 maanden geleden

Ik denk dat hier niet echt de tip voor is. Maar als je echt denkt dat hij die voeding echt nodig heeft, is dat ook heel normaal met 4 maanden 😊. Mijn oudste sliep met paar weken door, eigenlijk is dat juist niet normaal haha. De jongste daarin tegen kwam soms op die leeftijd ieder uur voor een voeding of even knuffelen. Ze zijn eigenlijk nog zo klein dat meer achter elkaar slapen echt nog niet hoeft. Echter snap ik wel dat je het wilt hoor 🤭! Je bent (gelukkig) niet de enige die er meermaals uit moet voor haar kleintje. Wel zou je kunnen proberen om eventueel jouw partner in te schakelen mocht je die hebben? Dan kan je even doorslapen en geeft hij een flesje.

7 maanden geleden

Reactie op Queenie97

Ik denk dat hier niet echt de tip voor is. Maar als je echt denkt dat hij d ...
Ja ik denk het ook inderdaad haha.. Je leest soms zoveel over doorslapen dat je denkt wat is er mis met mijn kindje😅 Nou, mijn vriend slaapt met mijn oudste zoontje momenteel🤣, maar goed het is allemaal een fase.. zal wel weer beter worden..

7 maanden geleden

Hoi ik denk dat je in een verkeerde groep zit. Want mij kind is al 19 maanden en die van jou 4. Misschien heb je het gepost in de verkeerde geboorteclub en anders wil ik zeggen die van mij wordt nog steeds 2x wakker en hij is 19 maanden. Ooit gaat het over als ze 4 zijn ofzo haha.

7 maanden geleden

Reactie op Mama Van 2 Prinsjes

Ja ik denk het ook inderdaad haha.. Je leest soms zoveel over doorslapen da ...
Ja ik snap het helemaal hoor. Ik dacht na mijn goed slapende kind ook dat mijn tweede niet helemaal klopte met dat constant wakker worden 🤣. Kan je eventueel niet ruilen met je vriend? Dat jij even met de oudste slaapt?