25 Reacties

2 jaar geleden

Is het een optie om de 0-6 maanden te houden? Of zit er echt een verschil in qua speen? Wij gebruiken ook de philips avent, vandaag 6 maanden, dus dan zouden wij ook over moeten

2 jaar geleden

Reactie op Tg2

Is het een optie om de 0-6 maanden te houden? Of zit er echt een verschil i ...
De speen zelf is merkbaar veel groter, wel dezelfde ronde vorm. Vanaf ik die fopspeen wil geven moet ze ervan kokhalzen. Ik gebruik nu voorlopig nog die van 0 tot 6 maanden. Ik wou eens horen of er nog mensen dit probleem hebben. 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik heb echt exact hetzelfde, inclusief het kokhalzen 😅, dus gebruik nu maar weer de oude speen. Denk dat ik het over een week ofzo nog een keer probeer.

2 jaar geleden

Reactie op Llamallama

Ik heb echt exact hetzelfde, inclusief het kokhalzen 😅, dus gebruik nu maa ...
Het is we een heel verschil qua grootte hé, dus misschien inderdaad wat tijd geven en regelmatig eens proberen.

2 jaar geleden

Spenen van Difrax (enige die Mn dochter pakt), hebben nu die van 6+ maanden. Was een dag wennen en nu wil ze geen andere meer, ook de kleinere niet. Van Avent spenen gaat ze sowieso kokhalzen..

2 jaar geleden

Spenen van Difrax (enige die Mn dochter pakt), hebben nu die van 6+ maanden ...
Dit is misschien een optie, ik gebruik ook al flessen en spenen van difrax voor haar melk.

2 jaar geleden

Wij hebben ook philips avent, ook 6+ gekocht maar hij wil ook nog liever die van 0 - 6. Die van 6+ werkt hij meestal snel naar buiten. Hij moet vaak huilen om zijn speen als hij die weer verloren is en ik las vaak als tip dat een grotere beter bleef zitten dus ik dacht ook: hij is 6 maanden, we gaan mooi over naar een grotere.. maar daar dacht onze baby anders over 😜 Ik gebruik nu nog de 0-6 en probeer af en toe de 6+ te geven. Vanmiddag heeft hij er een dutje mee gedaan 👍

2 jaar geleden

Reactie op Eveline Monkerhey

Het is we een heel verschil qua grootte hé, dus misschien inderdaad wat tij ...
Haha ja hij is echt flink groter😅

2 jaar geleden

Hier hetzelfde! Probeer ‘m wel steeds aan te bieden want volgens mij is het beter voor de vorming van het gebit. Maar ‘t is inderdaad een veel grotere speen dus nog even de ‘oude’ kan vast geen kwaad.

2 jaar geleden

Vraagje! Waarom wisselen jullie naar een grotere speen eigenlijk?😊 Gewoon benieuwd! Ik heb er namelijk nooit aan gedacht haha
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op kellykk

Vraagje! Waarom wisselen jullie naar een grotere speen eigenlijk?😊 Gewoon ...
Mijn dochtertje van 2 gebruikt nog altijd de Bibs suprème maat 1 (0-6 maanden) 😂 die wil niks anders. Ik zie hier geen probleem in, behalve dat we dit ooit moeten afleren😅

2 jaar geleden

Officieel moet het omdat het schildje van de speen iets groter is en je kindje niet per ongeluk de hele speen in zijn mond krijgt en daarin stikt.

2 jaar geleden

Difrax hier. Steeds gewisseld. Eerst newborn. Na 3maanden de 0-6 maanden speen En nu de 6+ Ze had het verschil niet eens door 😂

2 jaar geleden

Reactie op kellykk

Vraagje! Waarom wisselen jullie naar een grotere speen eigenlijk?😊 Gewoon ...
Heeft te maken met de kaak ontwikkeling. Ze zuigen erop en als ze blijvend op een te kleine speen zuigt dan is dst niet goed voor haar kaakontwikkeling.

2 jaar geleden

Ik ben benieuwd. Ik heb toevallig vandaag ook de 6+ van avent gekocht omdat mijn zoontje over 2 weken 6 maanden is. Als ik hier zo de ervaringen lees, ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren als we die gaan geven.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje accepteerde alleen de speen van 6+ maanden, de kraamzorg heeft als eerst die aangeboden 😕 daarna altijd alleen die soort gewild. Ze is over 10 dagen 6 maanden. Denken jullie dat het slecht is geweest voor haar? Maak me nu zorgen

2 jaar geleden

Reactie op Babyaug2021

Ik ben benieuwd. Ik heb toevallig vandaag ook de 6+ van avent gekocht omdat ...
Laat je eens iets weten wat jou ervaring dan is?

2 jaar geleden

Reactie op melson

Mijn dochtertje accepteerde alleen de speen van 6+ maanden, de kraamzorg he ...
Ik denk niet. Want ieder baby en ook ieder mondje is anders. Waarschijnlijk voelde die het fijnste aan voor haar in haar mond. Ik denk niet dat het erg is. Het omgekeerde is vaak wel minder goed. (Kleinere speen voor leeftijd)

2 jaar geleden

Mijn dochtertje van 2 gebruikt nog altijd de Bibs suprème maat 1 (0-6 maan ...
Hier net zo. Mijn dochter van bijna 3 gebruikt ook nog steeds de avent 0-6. En nog steeds bij die van 6+ kokhalzen ze.

2 jaar geleden

Door afgelopen dag jullie berichten te hebben gelezen dacht ik echt oké dat word vast wat.. ik vandaag een bibs boheme maat 2 geprobeerd en ze nam hem aan zoals altijd dus geen problemen.