6 Reacties
één jaar geleden
Oh.. Ik schrik van de verhaal zelf ook .
Wat erg voor je heb zelf ook luvion connect plus versie tot nu toe nooit wat er mee gebeurd ben er ook tevreden er mee.
Ik zou persoonlijk contact opnemen morgen met luvion zelf heb het gelijk voor je hun nummer opgezocht
dit is de telefoon nummer: 0152 19 03 05
Ze bevinden in plaats delft bel ze maar ff anders voor de zekerheid
MOD
één jaar geleden
Oh dat is eng!
Is er iemand in de buurt die eenzelfde babyfoon kan hebben? Dat ie verkeerd geconnect staat? Maar sowieso bellen en navragen denk ik, ik weet ook niet wat anders
één jaar geleden
Dit kan alleen als het via WiFi werkt volgens mij. Daar wordt ook wel voor gewaarschuwd. Maar als dat niet zo is, zou dat niet moeten kunnen. Misschien een knopje dat vastzit? Die dingen zijn niet echt solide gebouwd 🙈 en anders Luvion bellen ?
Ik zou t ook eng vinden en eruit trekken en een andere aanschaffen denk ik. Desnoods kind lekker bij je nemen voor een nachtje en overdag naar de winkel. Maar goed, ik kan jouw/ jullie situatie niet inschatten.
één jaar geleden
Woon je in een appartementencomplex en heeft een van je buren dezelfde babyfoon?? Vroeg ik me af… ik weet niet of dat kan hoor maar wellicht bedienen jullie elkaar apparaat omdat je dichtbij elkaar bent?! Ja geen idee hoor.