8 Reacties
9 maanden geleden
Ik heb er een met app, super handig kan ook kijken als ik niet thuis ben. Probleem is alleen wel dat als de wifi eruit ligt ik ook niks met de camera kan🤷🏻♀️
9 maanden geleden
wij hadden de Philips avent, kneiter duur. eerst heel enthousiast maar hij begaf het al na een half jaar. tussendoor ook vaak storing gehad dat hij niet wou verbinden. nu gewoon een goedkope zonder beeld. en er staat een ring camera op zn kamer. dus als ik wil zien wat die doet of wat er gebeurt kan ik kijken op de camera, maar tegenwoordig is de normale babyfoon voldoende hier.
9 maanden geleden
Reactie op Alissaawrz
Ik heb er een met app, super handig kan ook kijken als ik niet thuis ben. P ...
Heb je dan niet dat je bijvoorbeeld constant je telefoonscherm aan hebt staan? 🙈 of geeft het een melding bij beweging.
Mijn zoon wordt namelijk altijd super stil wakker en gaat dan op onderzoek uit haha, dus ik moet wel kunnen kijken
9 maanden geleden
Reactie op Dropje2024
Heb je dan niet dat je bijvoorbeeld constant je telefoonscherm aan hebt sta ...
Ik heb hem niet constant aanstaan, tenzij ik weet dat mn zoontje niet helemaal lekker is of iets. Ik let meer op de tijd, weet ongeveer hoelang zn slaapjes duren en check af en toe even hoe het ervoor staat. Hij word hier verschillend wakker, soms stil en dan ligt die te spelen in z'n bed soms huilend maar dan hoor ik hem gewoon als ik beneden zit.
Ik kan aanzetten dat ik bericht krijg van geluid/beweging maar dan krijg ik ook melding als er een auto voor het huis voorbij rijd dus daar was ik snel mee gestopt
9 maanden geleden
wij hebben een alecto smartbaby babyfoon met een app. Je krijgt gewoon een melding. Ik ben er erg blij mee want je kunt het instellen op beweging en/of geluid. Ook of hij veel geluid moet oppikken of minder. en je kunt altijd en overal kijken. Onze gewone babyfoon van de oudste dochter is supersnel leeg kan maar superkort van de stroom af. Ook erg makkelijk met draaien van het beeld op de telefoon, dus staat hij een keer niet helemaal goed hoef je niet helemaal moeilijk te doen met weer goed neerzetten.
9 maanden geleden
Wij hebben hier vanaf het begin de Philips Avent babyfoon. Vind het vooral ook echt handig dat je ook via een app kan meekijken. Enigste nadeel is dat je de babyfoon op de wifi moet aansluiten, dus als deze er uit ligt zou je een probleem hebben, maar dit hebben we gelukkig nog niet 1x gehad.
Zou je vooral adviseren om te kijken wat er bij jullie past en aan welke eisen de babyfoon voor jullie aan moet voldoen🥰