14 Reacties
3 jaar geleden
Qua verzorging gebruiken wij Weleda baby en de producten van Dr. Leenarts. Beide zonder troep en dergelijke 😄 verder wassen we alles met Incia wasmiddel voor baby’s (is gewoon een heel neutraal wasmiddel wat je ook voor wol kan gebruiken)
3 jaar geleden
Wij gebruiken de verzorgingsproducten van Hemnature, ze zijn echt super fijn 😍 Ook wat schoonmaakproducten hebben we van hun. Als wasmiddel gebruik ik Puur waspoeder van Albert Heijn, daar zit ook geen troep in. We gebruiken de glazen flessen van dr. Brown en als luiers pure & soft van Kruidvat met waterwipes billendoekjes. Beiden zijn regelmatig bij de Kruidvat in de aanbieding, dat houdt het ook nog een beetje leuk 😉
Gif vrije pannen hebben wij trouwens van The Greenpan, zo wordt haar eten straks ook bereid in goede pannen.
Ik ben wel benieuwd naar goede bewaarbakjes, die heb ik nog niet!
Misschien leuke tip om Ismeepureliving op Instagram te volgen, zij deelt regelmatig goede tips ook voor baby’s 😊
3 jaar geleden
Ik ben begonnen met dr Leenarts, maar toen ik dat door de inci app haalde (waar je ingrediënten van producten kan checken) viel dat me toch tegen.
Ik heb nu :
-naif badolie
-urtekram billenzalf
-urtekram babyolie
-kokosolie!!
Ik wilde eigenlijk helemaal niks gebruiken op de huid van mn zoontje maar hij heeft echt een hele droge huid. Ook berg op zn hoofdje waar hij aan begon te jeuken, dus toch maar kokosolie daarop en babyolie op de rest van zn lichaam.
3 jaar geleden
Check sproetonline.nl. Haar advies heeft mij enorm geholpen. Ik kwam erachter dat 90% van alle babyproducten troep bevat, waaronder Weleda baby om maar iets te noemen :(
3 jaar geleden
Wasbare luiers van Totsbots zijn gemaakt van gerecyclede producten, zoals plastic flessen :)
3 jaar geleden
Reactie op Marloesoe
Mijn zoontje heeft ook berg, maar wat een goed idee die kokosolie! Hoe beha ...
Mijn dochter haar hele hoofd zat vol met berg! Ik smeerde er kokosolie op en liet het 15 minuten intrekken, daarna met een babykammetje tegen de richting inkammen en gaat er zo vanaf!
3 jaar geleden
Reactie op Marloesoe
Mijn zoontje heeft ook berg, maar wat een goed idee die kokosolie! Hoe beha ...
Beetje late reactie, maar ik heb er gewoon kokosolie op gesmeerd en als ik dan mn mn hand over hoofd van zoontje ging liet het eigenlijk al grotendeels los. Deed dus steeds insmeren en tijdje laten zitten, dan met mn hand erover en daarna direct een nieuw laagje erop.