14 Reacties

één jaar geleden

Waarom koop je het niet hier in en neem je het niet mee?

één jaar geleden

Ik ben net 2 weken naar Italië geweest en moet zeggen dat ik het aanbod vrij beperkt vond. Wel veel (knijp) fruit, maar potjes groente veel minder. Wel rook en smaakte het veel beter als de potjes hier in de winkel. En ze hadden juist wél weer een groter aanbod aan vleesvariatie in de potjes. Merk weet ik zo even niet meer..

één jaar geleden

Reactie op Mysecret

Waarom koop je het niet hier in en neem je het niet mee?
We gaan met het vliegtuig... Dus dat lijkt me niet zo heel praktisch

één jaar geleden

Ik vond het aanbod ook zeer beperkt. Alleen in de grote supermarkten had je wel wat.

één jaar geleden

Hoi! Paar weken terug zelf in Italië geweest. Aanbod is echt beperkt. Wij waren heel blij dat we achteraf genoeg potjes mee hadden genomen want ik kon bijna nergens wat vinden!

één jaar geleden

Heel erg beperkt!

één jaar geleden

Het aanbod is niet heel groot, ze hebben met name 1 smaak is me opgevallen (bijv tomaat, of vlees). Wel wat dingetjes, maar wat potjes meenemen is dus geen overbodige luxe!

één jaar geleden

Reactie op JulieRoc

Als het gaat om voeding voor een kindje mag je best veel meenemen. Ik weet niet hoe lang je gaat, maar vliegmaatschappijen zijn dan niet moeilijk.

één jaar geleden

Reactie op JulieRoc

Wij zijn ook wezen vliegen en hebben het wel zelf meegenomen. Had voor de zekerheid 5kg extra bijgeboekt heen weg maar ging prima en heel blij dat ik het meegenomen had want indd beperkt aanbod en nu wist ik zeker dat ze het lustte. Desnoods neem je voor een paar dagen in ieder geval mee en haal je de rest daar.

één jaar geleden

Net terug en wij zaten in een huisje met keuken en had zelf een staafmixer meegenomen, is niet zwaar en neemt weinig ruimte in!

één jaar geleden

Afgelopen juni ook twee weken in Italië geweest. Inderdaad bij de hele grote supermarkten zijn prima wel wat potjes te vinden maar weinig variatie (van Hero en een Italiaans merk), met vlees/vis en aardappel, groente. Bij de kleinere supermarkten was het wat beperkter en had je bijv bij de babyvoeding wel kleine potjes geconcentreerd vlees zo leek het maar geen maaltijd potjes.

één jaar geleden

Wij waren ook in Italië en hebben behalve alleen geconcentreerd vlees of vis in potjes niks anders gevonden. Beetje jammer dat onze koffers kwijt waren dus we moesten wel t wel met de dingen van daar doen. Wij hebben toen bij het avondeten elke dag los een kleine portie pasta of rijst besteld, klein gesneden en dan het vlees erdoorheen gemengd. Over de dag verdeeld dan wel fruit yoghurt en brood gegeven. Dat ging goed maar als je kunt zou ik van hier meenemen!

één jaar geleden

Wij waren een tijdje geleden ook in Italië en ze hebben daar heel veel potjes met 1 smaak er in. Vooral heeeeel veel keuze aan gepureerd vlees, waaronder veel paard. Er zijn ook wel groente potjes te krijgen, maar die zijn ook volledig glad en hebben 1 of 2 smaken, niet een volledige maaltijd in een potje dus. Onze dochter heeft een melkallergie, dus ik durfde het niet aan om alles in het resort aan haar te geven (zit soms toch kaas of boter ergens in). Ik heb dus wel wat maaltijden meegenomen en sommige avonden wel iets van pasta of rijst gekookt en dat gemend met groenten en bijvoorbeeld wat kip. Intussen eet ze veel grotere stukken, dus zou ik dat volledig doen. Toen was ze net tien maanden. Ik zou dus wel een back-up iets mee nemen voor het geval dat het eten daar niet in de smaak valt!

één jaar geleden

We nemen voor de zekerheid een aantal potjes van hier mee en nemen zeker ook de staafmixer mee. Bedankt voor de reacties!