10 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou dan voor azijn kiezen. Doodt wat het moet doden maar is minder agressief. Maar zelf zou ik ook prima allesreiniger gebruiken in inderdaad goed afspoelen met heet water.

2 maanden geleden

Dreft! Haalt heel goed vettigheid en zeepresten weg zonder te bijten of onveilig te zijn als ze daarna het badwater drinken 😂

2 maanden geleden

Reactie op Lizzle

Dreft! Haalt heel goed vettigheid en zeepresten weg zonder te bijten of onv ...
Ik gebruik inderdaad ook altijd afwasmiddel, werkt prima

2 maanden geleden

Net als de kraamweek: alcohol

2 maanden geleden

Reactie op JV11

Net als de kraamweek: alcohol
Alcohol? Dat heb ik nog nooit gehoord, ook niet in de kraamweek. Poets je daarmee je badje? Ik gebruik eens per week ongeveer allesreiniger, en verder maak ik het direct erna schoon en droog.

2 maanden geleden

Reactie op Caatje013

Alcohol? Dat heb ik nog nooit gehoord, ook niet in de kraamweek. Poets je d ...
Heel apart. Zit altijd standaard flesje alcohol in t kraampakket. Dit werd mij geleerd door de kraamhulp. Ook thermometer etc werd daarmee schoongemaakt. Ik bedoel natuurlijk geen whisky ofzo he😉

2 maanden geleden

Reactie op JV11

Heel apart. Zit altijd standaard flesje alcohol in t kraampakket. Dit werd ...
Heb nog nooit ervan gehoord om je badje daarmee schoon te maken. Wel de thermometer

2 maanden geleden

Reactie op mijndroom

Heb nog nooit ervan gehoord om je badje daarmee schoon te maken. Wel de the ...
Nou moet ik ook zeggen dat ik een ouderwetse poetsmiep had. Niks op aan te merken hoor. Maar als ik en de kleine lagen te rusten trok ze letterlijk de banken van de muur om er te zuipen. Mijn huis was nog nooit zo schoon geweest;).. Maar sinds haar gebruik ik alcohol meer.. het is goedkoop. Maakt spiegels streeploos schoon. En als ik met een wattenschijf t badje ermee afnam kwam er altijd nog vuil en vet vanaf. Plus het voordeel dat t snel opdroogt zonder na te spoelen.

2 maanden geleden

Reactie op JV11

Nou moet ik ook zeggen dat ik een ouderwetse poetsmiep had. Niks op aan te ...
Zuipen = zuigen😅..

2 maanden geleden

Reactie op JV11

Nou moet ik ook zeggen dat ik een ouderwetse poetsmiep had. Niks op aan te ...
Ah dat is wel heel erg fijn. 🥰 bij mij maakte ze echt schoon wat “nodig” was zoals slaapkamer en badkamer. Verder niet 😀