10 Reacties
4 maanden geleden
Wij hebben de urban arrow family plus en hebben er een bagagedrager op laten zetten, zo neem ik gemakkelijk 3 kinderen mee en spullen!
4 maanden geleden
Wij hebben een urban arrow. Met extra bankje en bagagedrager. We hebben van te voren de dolly getest maar vonden de urban lekkerder fietsen. Levens vind ik persoonlijk mooier en geen ervaring mee. We kregen een mooie aanbieding (korting vanwege de kleur wit en een betere accu). We hebben m nu 1,5 jaar en vinden t echt de beste koop ooit.
3 maanden geleden
Wij hebben een Dolly. Ik vind het fijn dat hij wat zwaarder en daardoor stabieler is in tegenstelling tot de UA en de Lovens waarbij ik alle kanten op zwierde. En ik vind de service echt een pre, ze komen langs aan huis als er iets mis is. Maar mijn ervaring is toch vooral dat je echt proefritten moet gaan maken en het heel persoonlijk is wat je fijn vindt. Ikzelf snap echt niet dat iedereen de UA zo fantastisch vindt, ik heb meteen een enorme schaafwond opgelopen omdat ik bij de eerste bocht al omviel 馃槀
3 maanden geleden
We hebben uiteindelijk gekozen voor de Urban Arrow! Inderdaad vanwege het rijcomfort en de ruimte in de bak. In deze bak passen onze twee meiden goed + de buggy past er gewoon recht in. Met een maxi cosi heb je nog voldoende beenruimte over. In de andere bakken vonden we dit net minder. En de fietsenmaker had ook een mooie deal voor ons! Ik ben benieuwd hoe hij gaat zijn! Nog een weekje wachten!!
3 maanden geleden
Reactie op MamaJ2009
Wat fijn! Wat heeft jullie geholpen bij de keus voor een urban arrow?
Wij zijn naar twee verschillende fietsenmakers geweest en hebben verschillende testritten gedaan. Rijcomfort en ten opzichte van de Dolly bv vonden wij het fijn dat het onderhoud gewoon door de fietsenmaker in de buurt gedaan kan worden. Succes met jullie keuze! Het is genieten een bakfiets