10 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn met onze 2 zoontjes van 3 jaar en 15 maanden laatst bij monkeytown geweest. De jongste vond het heel erg leuk. Er is een speciaal gedeelte tot 4 jaar. Hij kroop alle kanten uit en vond de ballenbak heel erg leuk. Hij had de ochtend van zijn leven. In de ochtend is het vaak ook niet zo druk.

één jaar geleden

Ze hebben bij beiden een baby gedeelte en sommige hebben ook babyochtenden dan is het ook rustiger voor de jonge kinderen. Ik zou gewoon even bellen en het vragen.

één jaar geleden

Wij zijn met ons zoontje een paar keer geweest toen hij nog niet kon lopen. Alleen kruipen. Hij vond het geweldig! Inderdaad een 0-4 gedeelte waar je kruipend ook prima door kan. Wij gaan nog wel (waar mogelijk😅) met hem mee. Dit scheelt wel per locatie merken wij. Sommige zijn smaller, waardoor je niet mee kan. Dat vonden wij wat spannender😅.

één jaar geleden

Wij zijn 2 maand geleden een ochtend naar monkey town geweest. Ze vond het geweldig ook al kon ze nog niet zelfstandig lopen. Ik had een broodje meegenomen zodat ze daar nog kon eten en thuis zo naar bed kon gaan.

één jaar geleden

We gaan naar ballprog sinds ze een maand of 10 is. Ze heeft altijd in de speciale ruimte voor onder de jaar gespeeld en nu loopt ze overal rond en vindt het helemaal geweldig.

één jaar geleden

Ja zeker geschikt. Ik ga altijd naar monkeytown, vermaakt haar eigen wel kruipend in het baby gedeelte. Ballenbak is ook een dikke hit.

één jaar geleden

Binnenkort ook maar eens een bezoekje brengen, kijken of meneer t wat vindt

één jaar geleden

Hier meisje van 15 mnd al paar keer geweest bij monkey town. Ook met de kindjes vd zwangerschapsgroep. Ze vindt het super leuk, vooral de ballen!

één jaar geleden

Ik ben bij deze 2 nog niet geweest, maar wel bij een vergelijkbaar iets hier in de buurt: Funzone. Hij is 15 maanden en vindt het hartstikke leuk! Ze hebben een speciale 0-3 jaar hoek. Ballenbak is alleen huilen, maar de glijbaan wil hij achter elkaar!

één jaar geleden

Wij hebben al sinds dat Lenne 9 maanden is een abonnement bij Ballorig, ze vindt het prachtig. En sinds ze kan lopen is het helemaal feest!