3 Reacties

2 jaar geleden

Ik zie er naar eigen menig nog uit alsof ik 5 maanden zwanger ben. Helpt niet mee dat ik op vakantie altijd ontzettend last heb van mijn buik. Ben hier dan ook enorm bewust van. Daarnaast zijn mijn schoonzusjes beiden heel slank, al meteen een maand na hun bevallingen. Ik heb een paar bikini broekjes met hoge taille en een paar badpakken. Als ik straks weer wat beter in mijn vel zit heb ik geen probleem met wat huid laten zien. Naast dat je nu mama bent, ben je ook nog steeds een persoon. Je bent een vriendin, een partner, een dochter, een zus, een collega.. Al deze mensen die je om je heen hebt zullen je niet herinneren om hoe je er uit ziet maar wel om hoe jij aanwezig bent in hun leven

2 jaar geleden

Het maakt mij net zo weinig uit als voor de zwangerschap.... Ik voel me prettiger in bikini dan in badpak, dus dat draag ik gewoon.

2 jaar geleden

Ik denk dat je gewoon moet dragen waar jij je comfortabel in voelt, voor mij is dat bikini. Ook deels omdat ik een badpak niet lekker vindt zitten, zo’n lang stuk natte stof.