7 Reacties

2 jaar geleden
Gelukkig geen ervaring mee, maar wel bewust met het inrichten van mijn dochters kamer haar bedje aan de noordzijde van haar kamer gezet, stond toevallig ook mooier🙈 eigenlijk moet ze met haar hoofdje naar het noorden slapen. Alleen weet je natuurlijk niet waar die aardstralen precies lopen😉

2 jaar geleden
Wat interessant, heb ik nooit geweten of gelezen! En dat ze met het hoofdje naar de noordkant adviseren, is vanwege de aardstralen of is het vanwege iets anders?

2 jaar geleden
https://vital-living.nl/feng-shui-en-beter-slapen/
Ik heb het Feng Shui boek in huis en er ook rekening mee gehouden met de kamer indeling (slaapkamer van ons/ baby etc.) Totaal niet zweverig 🙈😉😋

MOD
2 jaar geleden
Hier bij de eerste inderdaad wel gemerkt dat de richting waarin ze lag wel effect had. Hoofdje richting het raam was goed slapen. Andersom was drama. Heel bizar haha

2 jaar geleden
Wij hebben dit gehad met de box.
Ik geloofde er niet in maar onze dochter weigerden in de box te liggen. Ging altijd huilen dan. Toen vertelde iemand dit en hebben de box verplaatst en sinds dien wil ze er wel in liggen. Is het toeval of is het toch iets met aardstraling 🤔

2 jaar geleden
Een update!
Inmiddels ligt mijn dochtertje al drie dagen “andersom” in haar bedje en ze slaapt door. Bi-zar!!! Ze werd hiervoor iedere nacht gemiddeld 10 keer wakker voor de speen. Inmiddels hebben we al drie nachten gehaald tot 05:00/06:00 uur 🥳🥳🥳