18 Reacties

2 maanden geleden

Ons ventje gaat hier tussen 19 en 20 naar bed, over het algemeen blijft die wakker tot een uurtje of 21. Ligt die gewoon lekker te spelen en te doen. Over het algemeen is die rond 7uur sochtends weer wakker

2 maanden geleden

Die van ons word ook vroeg wakker. Maar gaat wel tussen 18 en 19 naar bed. Vaker rond 18.30, 19 is al echt laat voor haar doen. We hebben weleens geprobeerd op te schuiven naar later Maar ze blijft vroeg wakker worden en op deze manier heeft ze iniedergeval zeker genoeg slaap en is ze overdag blij en tevreden

2 maanden geleden

Rond 19.30 ligt ze er in

2 maanden geleden

Ook altijd rond 5.00 wakker. Hij ligt er voor 19.00 in.

2 maanden geleden

Tussen 19.00 & 20.00 uur. In het weekend is ze soms langer wakker, omdat we ergens heen gaan, feestje of visite of zo. Wordt elke dag 6.45/7.00 wakker, soms slaapt ze in het weekend wel uit tot 9.00/9.30 als ze de avond ervoor langer wakker is geweest. Verder doet ze ook maar 1 slaapje overdag. Maar heeeeel soms 2, als ik merk dat ze moe is en met zichzelf in gevecht is. Even een extra dutje doet dan wonderen.

2 maanden geleden

Mijn zoontje slaapt rond half 10 in de avond. In de ochtend is hij wakker rond 8 tenzij ik hem wakker maak rond 7. Overdag slaapt hij vast van 12-14.

2 maanden geleden

Ligt vaak rond 18.45/19.00uur. Slapen: vaak voor 20.00.Wisselt sterk Wakker tussen 6.00 en 7.00 uur maar blijft gerust tot 7 30 in bed liggen kletsen. S middags.. Tja ze ligt rond 12.30/12.45 maar slapen...馃 Laatste dagen wel ineens weer, maar pas vaak rond 2.15 uur. En ja ze huilt al die tijd bijna niet. Ligt gewoon te kletsen en te acrobatieken. Als ze dan uiteindelijk wel slaapt, dann laten we haar max 45 min slapen. En anders na 1.5 uur wakkker in bed eruit.

2 maanden geleden

Ligt er savonds rond 19:00 uur op en ook altijd tussen 5 en 6 wakker. Als hij later ligt even vroege wakker.

2 maanden geleden

Hier de laatste tijd vaak tussen 19.00 en 20.00 er in. Vaak rond 7.00 wakker. Vanmorgen was het bijna 7.30.

2 maanden geleden

Bij ons gaat hij om 18.45 naar boven en tussen 19.15 en 19.30 slaapt hij ongeveer. 's Ochtends is hij tussen 6.15 en 6.30 wakker.

2 maanden geleden

Hier gaat ons zoontje (bijna 2 jaar) tussen 19:30/20:00 naar bed en word ochtends 06:30/07:00 wakker. 鈥榮 middags gaat hij nog van 13:00 tot 14:30 naar bed. Het liefste houden we helemaal op met zijn middag dutje, maar helaas heeft hij deze echt nog nodig. Dus dit bouwen we langzamerhand af. En hopelijk slaapt hij later wat langer door in de ochtend.

2 maanden geleden

Onze meid ligt savonds vaak tussen 1900 en 1930 en wordt meestal rond 7 wakker

2 maanden geleden

Mijn zoontje ligt 19.00 uur zeker in bed. Meestal rond 6.30/7.00 uur wakker. Laatste weken ook veel eerder. Hoor je vaak rond 2 jaar. Overdag dutje van 2uur

2 maanden geleden

Als ik het zo lees veel geluk met onze slaapkop... ligt er tussen 18.15-18.45u in, vaak nog wakker tot 19.15 gewoon lekker op haarzelf. En wakker tussen 6-7.15u, echter halen we haar er zelden voor 7u uit. In de middag ook nog een slaap tussen 12.30-15u, vaak +/- 2u. Wel strak ritme en regelmaat, afwijken kan zeker wel maar gaan (allemaal) het beste op structuur!

2 maanden geleden

Pfoe hier ook al wekenlang om 05.00, soms zelfs nog eerder. Hij ligt meestal rond 19.00/19.15 en slaapt dan zo tegen 19.30/19.45. Hij is deze week 2 geworden. Wat werkt bij jullie kwa middagdutje? Hij heeft hier nooit lang geslapen 鈥榮 middags maar ik weet momenteel echt niet meer waar we goed aan doen. We maken nu wakker na anderhalf uur/5 kwartier ongeveer. Maar lijkt nog weinig verschil te maken. Twee uur slapen 鈥榮 middags maakt dan juist weer dat ie 鈥榮 avonds pas laat slaapt (en niet later wakker is). Ben er wel klaar mee, geloof er niet meer in dat het een fase is maar weet ook niet zo goed wat we anders moeten doen.

2 maanden geleden

Onze zoon van bijna 2 slaapt meestal tussen 21.00-21.30 en is om 07.00 weer wakker. Hij wordt in de nacht ook nog wel even wakker maar hij krijgt dan borstvoeding en slaapt dan verder. Het is pas sinds een paar weken dat hij nu meestal nog maar 1 keer wakker worden. Dat was tot recentelijk nog 3x. Hij slaapt in de middag ongeveer anderhalf uur, van 2 tot half 4 vaak. Ik zou hem graag in de middag eerder in bed hebben,aar dat lukt meestal niet. Soms om praktische redenen soms omdat ik het probeer en hij dan besluit die middag maar helemaal niet te slapen. Maar ja, slaap bij kindjes is zo wisselend als slaap bij volwassenen.

2 maanden geleden

Hier ligt ze meestal tussen 19:15 en 19:30 in bed, heel soms wat later. Ze slaapt eigenlijk altijd tot 7:00/7:15.