6 Reacties
één jaar geleden
Ligt eraan wat voor stof het is denk ik.. wij hebben een suède beige bank en qua vlekken gaat ie heel goed maar alleen watervlekken zijn echt funest want die krijg je er niet uit! Icm tanden en veel kwijlen zitten er nu allemaal kringen in. Vorig jaar hebben we de bank laten reinigen en dan krijgen ze de kringen er wel uit, dus als de tanden er een beetje door zijn willen we hem weer eens laten reinigen (kostte 150 euro ofzo)
één jaar geleden
Wij hebben net een nieuwe beige bank. Mega blij mee! Ik ben best een interieur fan, dus na onze verbouwing moest en zou er een mooie bank komen! Want ik ga toch niet naar een bank kijken die eigenlijk niet in het interieur past wat ik voor ogen had🙈
We hebben hem inderdaad wel laten impregneren inclusief een soort ‘vlekverwijder verzekering’ voor 100€ extra. Dit houdt in dat het bedrijf de komende 5 jaar zelf de vlekken eruit komt halen, mochten ze er toch inkomen. Vrienden van ons hebben dit ook en daar zijn ze al 7x langsgekomen en de vlek is er altijd uit gegaan. Ze hebben geen kids trouwens, maar ze eten ivm een heel klein appartement op de bank.
één jaar geleden
Haha ik heb 2 jongens en zeg vooral niet doen🤣 die van 2 jaar wilt geregeld een open beker want ojee als je dat niet doet wordt hij boos en dan gaat het weer over de bank. Er worden koekjes gegeten op de bank, broodjes pindakaas. Ik zeg niet doen tenzij je kindjes heel netjes zijn of altijd in een kinderstoel zitten. Maar in mijn optiek moeten kinderen ook kinderen kunnen zijn en daar hoort een beetje rommel en vlekken ook bij.