23 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee 😁

3 jaar geleden

Ik volg ook graag mee zit met het zelfde.

3 jaar geleden

Ik heb deze besteld.. bij babypark. Van het merk jollein. Bij mijn eerste niet gehad, maar nu wel bij de tweede

3 jaar geleden

Ik heb de Dockatot (voormalig sleepyhead). Heel prijzig maar wel de aller fijnste vind ik zelf!

3 jaar geleden

Ik heb net de Dockatot aangeschaft!

3 jaar geleden

Ik heb de doomoo babynest en ben er super super tevreden over. Heb m voor 2 kinderen gebruikt en ga m nu voor de 3e gebruiken

3 jaar geleden

Waar gebruik je een babynest voor? Ik heb bij mijn vrienden nooit zo'n ding gezien, kinderen liggen toch gewoon in de box de eerste maanden en daarna zijn ze er alweer te groot voor?

3 jaar geleden

Hier ook een sleepyhead/dockAtot

3 jaar geleden

Ik ga een voedingskussen van Doomoo gebruiken als nestje waar de baby in kan liggen, met bijv een kussenhoes erom zodat het niet uit elkaar kan schuiven en alleen als wij erbij zijn natuurlijk

3 jaar geleden

Ik had er een van Done By Deer, gewoon prima, behalve uiterlijk en prijs vind k er niet zo bijzonder veel verschil in zitten allemaal. Uiteindelijk leg je er wss toch een hydrofiele doek in tegen vuil worden :)

3 jaar geleden

Waar gebruik je een babynest voor? Ik heb bij mijn vrienden nooit zo'n ding ...
Ik had geen ruimte in de woonkamer voor een box dus was enige optie een babynest. Die kan je ook makkelijk meenemen overal naartoe zodat baby altijd comfortabel kan slapen. Ik vond het zelf ideaal

3 jaar geleden

Ik heb gekozen voor Doomoo cocoon, gezien het zo’n aerosleep zijkant heeft. M’n eerste dochter heeft er heerlijk in gelegen. Ook kun je er inleg bij bestellen om bijv. met een ongelukje enkel dat te hoeven wassen 👍🏻 Ik wilde graag die van sleepyhead maar vond dat écht te veel geld.

3 jaar geleden

Reactie op LCharlotte

Ik ga een voedingskussen van Doomoo gebruiken als nestje waar de baby in ka ...
Heb je de Doomoo buddy? Daar hebben ze een relax cover voor, daar gaan wij voor denk ik 😊

3 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de Velvety van Babyluxury. Niet alleen omdat ze stijlvol zijn, maar vond het handig dat je de vlecht als bedomrander kan gebruiken. Dat je hem dus eenvoudig uit elkaar kan halen mee kunt nemen. Wij gaan vaak weekendjes weg dus vond deze dan erg toepasselijk En zijn uniek. Niet standaard 😃 https://baby-luxury.nl/product-category/babynestjes

3 jaar geleden

Ik heb een sleepyhead bij de vorige (heeeeeel) vaak gebruikt. Nu zijn er veel meer op de markt dus ik kijk nog even rond, bvb Wollaa babynestje. En anders gaan de sleepyhead voor de tweede ronde want kwaliteit blijft super

3 jaar geleden

Waar gebruik je een babynest voor? Ik heb bij mijn vrienden nooit zo'n ding ...
Wij kiezen ervoor om geen box te gebruiken deze x. Mijn ervaring is dat een box meer als opslag gebruikt word dan de baby. Wij gaan voor een babynest. Je kan het overal neerzetten en meenemen. Ideaal

3 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Ik heb gekozen voor Doomoo cocoon, gezien het zo’n aerosleep zijkant heeft. ...
Vanaf morgen extra goedkoop bij Prenatal

3 jaar geleden

Bij Wibra

3 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Bij Wibra
Hey, wat geinig! Is dat niet een insta story van @aimeenoahh ? Zij heeft vaker van dit soort leuke tips.

3 jaar geleden

Reactie op BabyEvans

Hey, wat geinig! Is dat niet een insta story van @aimeenoahh ? Zij heeft va ...
Het is een insta storie maar geen idee van wie, ik kreeg het gisteren door gestuurd haha ☺️