18 Reacties

3 jaar geleden

Difrax!

3 jaar geleden

Wij hebben ook de newborn van difrax gebruikt! En na 4/5 weken de 0-6 maanden van difrax.

3 jaar geleden

Op de neonatologie kreeg onze zoon een soothie. Die zijn schijnbaar heel geschikt voor newborn en premature baby's. Nu gebruiken we de newborn van difrax.

3 jaar geleden

Mam

3 jaar geleden

Hevea 👌🏻

3 jaar geleden

MAM speen.

3 jaar geleden

Lastig he.. ik had er één van philips avent, maar daar moest ze niks van hebben. Onze kraamzorg adviseerde toch de bibs vanwege de vorm (icm borstvoeding), maar zei erbij daar wel optijd mee te stoppen. Maar ook die wil ze niet. Het is ook maar net wat je kindje wil. Ik ga nu ook de difrax natural proberen denk ik 🤷🏼‍♀️ Kijken of ze die wel wil.. Uiteindelijk zijn ze allemaal slecht voor de tandjes.

3 jaar geleden

Hier pakt hij de avent speen erg goed.

3 jaar geleden

Als eerste speentje had ie difrax, alleen viel deze snel uit. Bibs speen vind ie zelf volgensmij ook niks want die duwt ie meteen z'n mond uit Avent Philips is toch wel echt z'n favoriete!!

3 jaar geleden

Die bibs spenen zijn net zo slecht als alle andere spenen. Alle speentjes zorgen er voor dat het gebit/kaak veranderd. Later in een rectificatie is dat ook gezegd. Als je voor +/- het 3e levensjaar stopt met de speen gaat alles nog netjes terug naar hoe het hoort. En als ze groter worden of stoppen, of beperken tot alleen in bed. Dus zo min mogelijk.

3 jaar geleden

Dit stuk sluit af met de tekst: “De hele dag met een speen in raadt ook zij dus af. "Wij zeggen dus: geen speen is slechter dan de ander, mits die gebruikt wordt zoals die gebruikt hoort te worden."

3 jaar geleden

Onze lactatiekundige zei dat het belangrijk is dat de speen zoveel mogelijk op de tepel lijkt. Zo rechts mogelijk. Hoe meer het de vorm heeft van de mond hoe slechter, want dan hoeven ze minder hun best te doen om te zuigen en worden ze “lui” wat effect heeft op de borstvoeding. Wat betreft de bibs zei ze dat dat pas relevant is na 2 jaar idd. Bibs is niet de beste speen, maar zeker niet de slechtste.

3 jaar geleden

Wij hebben de Philips avent ultra. Deze pakt hij niet helemaal goed. Mijn oudere zoons hadden bibi maar deze zijn moeilijk verkrijgbaar. Maar is een dental speen vorm. Dus ik wil zoiets gaan aanschaffen. Kijken of hij deze beter pakt.

3 jaar geleden

Reactie op annaniempje

Dit stuk sluit af met de tekst: “De hele dag met een speen in raadt ook zi ...
Wij hebben idd bij mijn dochter wel echt gezien wat een speen met haar gebit deed. Ze had ook altijd de bibs, maar je weet nooit of het met een andere speen niet net zo was gegaan. We zijn met de speen gestopt nog voor ze 2,5 was en het was na 3 maanden idd gelukkig helemaal recht getrokken!

3 jaar geleden

Medela doet het hier goed!

3 jaar geleden

Hier medela

3 jaar geleden

Eerst Difrax geprobeerd maar deze pakte hij niet goed. Nu Philips Avent en dat gaat top. Heb ook de Bibs Supreme Symmetrical besteld, die lijkt op Avent maar dan mooier ☺️