10 Reacties

3 jaar geleden

Even schaamteloos gekopieerd uit een ander topic op het grote forum, hopelijk heb je er iets aan!

3 jaar geleden

Ik heb ze van bonprix! Heel blij mee

3 jaar geleden

Primark heeft hele grote maten. Ik heb ook 90f nu😱. Heb er 3 voor 18 euro gekocht. Vind het namelijk ook best zonde om er heel veel geld aan uit te geven voor zo.n korte periode

3 jaar geleden

Superbra, t is wel duur maar je hebt wel echt kwaliteit, aangemeten en ze houden rekening met je groei! Ben ook fors in omvang gegroeid.. niet eens zozeer 'vooruit' maar breder 🤣🤣

3 jaar geleden

Ik heb me opnieuw op laten meten bij mijn vaste lingeriewinkel. Normaal draag ik 75/80F en ik heb nu 90E en draag hem dan op het strakste haakje zodat hij nog even mee kan groeien. Ik draag nu Primadonna, ja het is een duurder merk (€85) maar het geeft super goede ondersteuning en dat vind ik echt heel belangrijk. Voedings BH's geven echt veel minder ondersteuning en daarnaast werd mij aangeraden daarmee te wachten tot ongeveer 36 weken omdat je borsten echt nog veel kunnen veranderen.

3 jaar geleden

Soft revolt! Wel wat duurder (79 euro) maar zit heel fijn en gebruik ik waarschijnlijk na mijn zwangerschap ook nog.

3 jaar geleden

Ik heb de Anita Maternity zwangerschapsbh (dus niet de voedings). Kostte 40 euro en zit super lekker en stevig!! Gekocht bij een lingeriewinkel en ook bij annadiva online te koop. Maar even laten opmeten is wel fijn.

3 jaar geleden

Ik heb een zelf door de zwangerschap van een 70a naar een 70e gegaan😩 nu 22 weken dus ook al een aardig buikje Bij de Bijenkorf hebben ze veel, wel duurder maar heerlijk zonder beugel dus het voelt als een kussentje 😂😍

3 jaar geleden

Reactie op Lynnaa

Ik heb een zelf door de zwangerschap van een 70a naar een 70e gegaan😩 nu 2 ...
Welke van de bijenkorf als ik vragen mag. ❤️

3 jaar geleden

Reactie op dddi

Welke van de bijenkorf als ik vragen mag. ❤️
Ik heb deze nu, vind het persoonlijk fijn dat hij niet helemaal over mijn borsten heen zit omdat ik nog wel eens een uitgesneden t-shirt aan heb