Hoihoi,
Ik zit (al een tijd) met het handen in het haar en ik ben nu op een punt dat ik hulp of advies wil maar ik vraag mij af bij wie ik terecht kan? Het gaat om het volgende;
Mijn dochter is een goede eter. Ze lust alles. Alleen is het al maanden zo dat ze huilt tijdens het eten. Het eet moment is heel ongezellig want ze huilt continu. Je zou denken dat ze het niet lekker vindt, maar ze wijst er steeds naar dat ze weer een hap wil en uiteindelijk gaat het ook op maar barst steeds in tranen uit. Soms is het weer even goed en een paar tellen later weer huilen en dan weer even stil en dan weer huilen. Eerder eten, later eten, samen of apart, zelf eten of gevoerd worden, gepureerd of stukjes, het maakt niet uit. Vork, lepel, handjes, wel of geen filmpje.. ik trek alles uit de kast voor afleiding. Dit is eigenlijk al zo sinds ze een maand of 8 was (nu bijna 15 maanden).
Ik heb het er al over gehad met het CB maar zij geven aan dat ze me ook niet kunnen helpen. Ik zou graag dat er iemand met me mee kijkt of denkt, maar bij wie moet ik hier voor zijn?