15 Reacties

10 maanden geleden

Mijn dochter komt daar echt niet aan! Heel goed denk ik馃憣馃徑

10 maanden geleden

Kinderen eten wel als ze honger hebben. Zolang ze gezond en vrolijk zijn zou ik me niet zorgen maken om ze wel genoeg eten

10 maanden geleden

Lekker ontbijtje zeg! Kan ik ook aanschuiven? Mijn dochter eet brood met boter. 1-2 sneetjes. Ik zou zelf de walnoot niet aandurven. Bang dat t in haar keel schiet.

10 maanden geleden

Klinkt goed! Hier eet hij halve boterham en 180+6 fles!

10 maanden geleden

Reactie op YsabelleV

Kinderen eten wel als ze honger hebben. Zolang ze gezond en vrolijk zijn zo ...
Mee eens! Elk kind is anders, ze maken groeispurten door, zijn niet allemaal even actief. Als het niet genoeg is merk je dat vast wel. Althans die van mij zeurt dan wel om eten

10 maanden geleden

Reactie op npj1986

Lekker ontbijtje zeg! Kan ik ook aanschuiven? Mijn dochter eet brood met b ...
Dankjewel! Walnoot gaat er bij haar makkelijk in, ze lust ook echt amandelen en allerlei andere nootjes. Ik ben er wel altijd bij en let natuurlijk op. Een boterham gaat er bij ons niet makkelijk in 馃ゲ zou het echt fijn vinden als ze zelf een boterham eet

10 maanden geleden

Havermout met amandel melk en een geprakte banaan erdoorheen is hier altijd goed! En heel makkelijk in de ochtend te maken :)

10 maanden geleden

Hier krijgt ze ong 180ml halfvolle melk met 2/3 eetlepels pap er door. Dus ook niet zo veel, maar krijg er geen ander ontbijt in. 馃槄

10 maanden geleden

Hier geniet Esmee nog lekker van een 210ml papfles als ontbijt & avond vuller

10 maanden geleden

Lijkt me een prima ontbijtje! Hier krijgt hij bijna altijd rond de 200ml (havermout)pap of (griekse) yoghurt. Zijn drinkfles binnen handbereik, want meneer is vaak nogal dorstig. Een enkele keer alleen 2 crackers met iets van zuivelspread of roomboter. Dat is meer als ik zelf wat haast heb, omdat dat sneller klaar is en hij dat makkelijk zelf kan eten zonder smerig te worden 馃檭

10 maanden geleden

Reactie op MRC

Havermout met amandel melk en een geprakte banaan erdoorheen is hier altijd ...
Oh dit is een goed idee zeg! Dankjewel 馃グ

10 maanden geleden

Ik raad de app Happje aan. Kost wel 8,99 maar meer dan waard! Er staan super veel recepten op en je kan per leeftijd aanklikken. Ook met filters in te stellen als je kindje bijvoorbeeld een allergie heeft. Er staan ook voedingsschema鈥檚 op wat je kan gebruiken als leidraad.

10 maanden geleden

Reactie op Daan9

Ik raad de app Happje aan. Kost wel 8,99 maar meer dan waard! Er staan supe ...
Super tip, dankjewel! 馃檹

10 maanden geleden

Wat een luxe ontbijtje 馃榾 Of het genoeg is, merk je wel aan vraag of ze gezellig blijft tot het volgende eet moment? Onze dochter van 16 maanden eet pap van 150 ml halfvolle melk met 20 g Brinta. Saai, maar gaat er in als koek. Vraagje, hoe geef je die walnoot? Gewoon zo of gesneden?

10 maanden geleden

Reactie op Pufje94

Wat een luxe ontbijtje 馃榾 Of het genoeg is, merk je wel aan vraag of ze gez ...
Oh sorry, ik zie dit nu pas! Dankjewel 馃榿 At mijn dochter maar pap, wil ze absoluut niet hebben helaas, melk trouwens ook niet. Ik geef nog steeds borstvoeding 馃槄 wat best vermoeiend is. Walnoot eet ze gewoon zelf. Ze is er dol op en is tot nu toe niet verkeerd gegaan. Ik ben er wel altijd bij natuurlijk