4 Reacties

8 maanden geleden

Hier bijna 18 maanden en precies 9 kg. Inderdaad erg licht en mogen ook tussendoor wat vaker komen wegen bij t CB. Wij gebruiken vooral volle producten en laten m zo ongeveer eten wat hij wil. Van de week een portie avondeten gegeten bij de opvang en daarna thuis nog een bijna volledige potie bijvoorbeeld. Soms denk ik echt waar laat ie t.

8 maanden geleden

Reactie op LiekeG

Hier bijna 18 maanden en precies 9 kg. Inderdaad erg licht en mogen ook tus ...
Ja en mij. Zoontje liep al met 13 maanden en hij is erg actief dus hij valt dan ook sneller af zeker vorig maand was die week of 1.5 ziek bijna niks gegeten kreeg er niks in behalve vloeibaar bijvoorbeeld vla. Denk dat die 1 kilo is afgevallen nou dat duur denk nog wel even tot die aan komt..

8 maanden geleden

Mijn oudstr zat bij 3 jaar tegen de ondergrens aan, randje ondergewicht. Maar ze was hartstikke gezond en at de hele dag door. We hebben toen gekozen voor volle ipv halfvolle melk, danoontjes, overal goeie laag boter onder broodbeleg, ook is ze gek op knijpfruit en krentenbollen. Toen ze 4 jaar werd woog ze nog niet veel, maar wel op een 'gezonde' lijn, hoewel nog steeds maar 14kg ofzo. Niet druk om maken en laat je vooral niet gek maken met diëtisten ofzo. Zolang hij verder gezond is komt het echt wel goed.

8 maanden geleden

Heeft de kinderarts je geen tips gegeven? Een doorverwijzing naar een diëtist lijkt me dan logisch, zeker als je daar vragen over hebt. Onze man zat door ziekte ook een tijd tegen ondergewicht aan en wij kregen toen wat toevoegingen om de calorieën wat op te krikken. Nutrinidrink drankjes. Hij dronk dat niet maar we doen een scheutje door zn eten. Werkt voor ons perfect, hij eet gewoon zijn eigen eten maar met wat extraatjes en hij komt nu eindelijk weer aan :) en inderdaad, gebruik volle producten en lekker veel boter en vet, dat zou ook moeten helpen.