3 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter bijt ook al maanden. Niet op voorwerpen, maar wel in ons. Ze bijt echt door, het doet flink zeer als je niet op tijd ingrijpt. Gelukkig zijn we nog niet gebeld door de opvang dat ze daar andere kindjes bijt 🫣 Ik heb geen idee wat er aan te doen helaas. Wij zeggen altijd heel boos/streng dat het niet mag, maar tot zo ver met 0 resultaat. Lees even mee voor tips 😞

één jaar geleden

Reactie op Pufje94

Onze dochter bijt ook al maanden. Niet op voorwerpen, maar wel in ons. Ze b ...
Dat is bij ons ook geweest, dat wordt nu wel wat minder. Beet vooral graag in iemand z’n schouder. Na veel straffen dmv hem een stukje duidelijk verderop te zetten en klaar met spelen (voor eventjes) lijkt het enigszins effect te hebben. Maar de rest heeft helaas nog 0 zin, ook omdat ik geen hele nacht zicht heb op wat hij doet 😅

één jaar geleden

Mijn zoontje deed het ook. Vooral op mijn tepels tijdens borstvoeding. Ik liet gelijk merken dat ik kwaad op hem ben en niet lachen. Hem gelijk gestopt met drinken geven. Hij huilen. Na 5 minuten weer aan de borst. Toen beet hij weer. Weer hetzelfde gedaan. Uiteindelijk is hij gestopt ermee. Nu bijt hij niet meer.