90 Reacties

één jaar geleden

Ik heb nu al 5 weken geen puistje gezien!👍

één jaar geleden

Oh heerlijk lijkt me dat haha, geniet er van zolang het duurt! Ik had juist positieve kwaaltjes tijdens m'n zwangerschap; ik viel af, m'n haar groeide mega snel, m'n huid was perfect egaal. Dat verdwijnt nu helaas allemaal langzaam 🥲

één jaar geleden

Mijn enigste positieve puntje is dat mijn werk niet meer nummer 1 is. Gezinnetje 🤍🤍

één jaar geleden

Nou ik krijg dus nu pas striae, echt oneerlijk.. gelukkig alsnog maar twee strepen maar voelt een beetje vals ná de bevalling.

één jaar geleden

Ik kan sinds mijn zwangerschap gezichten herkennen en heb dat nu nog steeds! 👌🏻

één jaar geleden

Ik ben sinds de bevalling 11 kg kwijt. Baby is nu 5 weken. En ik was niet eens veel aangekomen tijdens de zwangerschap. Omdat ik vanwege gal-aanvallen anders en wat gezonder moest eten. De dag na de bevalling was ik 80 kg. En vanmorgen 69. Ik doe er niet eens iets voor dit keer. Eet genoeg. Want geef borstvoeding dus heb veel voedingsstoffen nodig. Wel fijn opzich.

één jaar geleden

Ik heb opeens puisten alsof ik weer terug in de pubertijd zit 😭😭

één jaar geleden

Ik heb opeens puisten alsof ik weer terug in de pubertijd zit 😭😭

één jaar geleden

Carpaal tunnel syndroom ... echt super onhandig met een baby die hele tijd vastgehouden wil worden.

één jaar geleden

Reactie op Paula29

Nou ik krijg dus nu pas striae, echt oneerlijk.. gelukkig alsnog maar twee ...
Dit heb ik ook! Meer dan een week na de bevalling ineens een hele verzameling striae onder mijn navel en een paar op mijn benen..

één jaar geleden

Leuke vraag! Het sterke reukvermogen en vergeetachtigheid is gebleven. Wel veel minder last van pijn bij menstruatie en PDS klachten zijn ook nog niet terug.

één jaar geleden

Reactie op Paula29

Nou ik krijg dus nu pas striae, echt oneerlijk.. gelukkig alsnog maar twee ...
Ik dus ook

één jaar geleden

Ik ben helaas al voor de 4e keer in 9 weken tijd onwijs verkouden… Als of alle afweerstoffen naar de borstvoeding gaan en dat ik er zelf niks meer aan heb🥲

één jaar geleden

Geen straie maar wel ineens een donkere (pigment) streep over het midden van mijn buik 🙃

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Geen straie maar wel ineens een donkere (pigment) streep over het midden va ...
Ik ook. Ik had gedacht dat dit wel weg zou trekken, maar tot nu toe nog niet. Misschien gebeurt het later nog.

één jaar geleden

Grotere voeten ….

één jaar geleden

Nou wat grappig, vanmorgen dacht ik net: het lijkt wel of m'n okselhaar niet groeit. Hier dus ook

één jaar geleden

Heel vreemd, maar mijn schaamlippen zijn gekrompen 🙈 heb wel een knip gehad, geen idee of dat ermee te maken kan hebben en of het zo blijft 😅 na 7 weken iig nog steeds 🙈

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Geen straie maar wel ineens een donkere (pigment) streep over het midden va ...
Ja hier ook! Maar pas ná de bevalling. Zijn er meer die dat hebben?

één jaar geleden

Mijn hoofdpijn blijft nog aardig weg (menstruatie overigens ook, nu 7 weken geleden bevallen) Nu jij schrijft okselhaar, denk ik ineens hé dat heb ik ook! De straie was pas zichtbaar na de bevalling onder de navel en eentje in de zij, echt balen! Was zo blij dat ze alleen op de borst zaten omdat die niemand ziet.