10 Reacties
één maand geleden
Ik vind het leuk om met mijn zoon liedje op te zetten waar je op kan dansen. Veel liedjes zijn dan van de minidisco die hij nog herkent en daar kan hij zijn ei goed in kwijt!!
één maand geleden
Vanmiddag het babybad met water in de keuken gezet en samen al haar speelgoed gesopt. Toeverlaat, speelgoed schoon, vloer gedweild en kind vermaakt.
Hier werkt het ook goed om het kleine tentje vol te gooien met duplo. Kan ze zich lang mee vermaken.
En we hebben kastanjes en eikels gezocht, die heeft ze nu in een grote bak, is ze ook heelndruk mee, lepels en kleine bakjes erbij en ze is druk aan het 'koken'
En even een speelgoed wissel gedaan, peppa naar zolder, vrolijke vriendjes naar beneden
Maar toch speelt ze her liefst buiten, dus haar ielm pak aan en net heerlijk in de wind en regen buiten geweest.
één maand geleden
Wij hebben deze NIEUW Pikler driehoek, plank en boog montessori klimrek
€ 145,00
https://link.marktplaats.nl/m2165392655?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Echt een top aankoop!!
één maand geleden
Alles is ook leuker in een ‘hut’. Dus kussens van de bank omgooien of lekker simpel een dekbedovertrek over de eettafel gooien (stoten ze wel vaak hun hoofd haha)
Ze speelt hier ook veel met de connetix die ze voor haar verjaardag heeft gekregen
één maand geleden
Dansen in de woonkamer, kleien, kleuren, parcour bouwen, bouwen, foto’s maken, verstoppertje, koken, bakken.
één maand geleden
Wij spelen met Duplo , gaan ( Vinger ) verven, tekenen, eventjes relaxen en de tv aan voor even & lekker knuffelen met mama. Spelen met de speelgoed in de bak & zo kan ik nog wel even doorgaan. Wij komen de dagen wel door. 😁
Bij slecht weer trekken wij meestal voor naar buiten gaan ( boerderij ) een waterdichte overall & laarzen aan! Beste aankoop die er is ! 😁🙌🏼