12 Reacties
4 jaar geleden
Allee oppassen met geluiden met boven de 80 decibel en piek geluid van 102 decibel
4 jaar geleden
Allee oppassen met geluiden met boven de 80 decibel en piek geluid van 102 ...
Vanwaar moet je oppassen met geluid? Kindje hoort toch nog niets buiten de baarmoeder 😊?
4 jaar geleden
Nou die pakt de trillingen wel op , in je baarmoeder je baarmoeder dempt maar 5 decibel , ik ben om de geluidsnormen me baan kwijt geraakt
4 jaar geleden
Reactie op nbrgrs
Nee je 4DX is niet voor zwangeren, staat er ook bij. Wordt er normaal al mi ...
Ja zag het staan maar kan me voorstellen dat ze zich indekken en dat het meer geld voor als je al een grote buik hebt en je niet valt of een stoot van iemand krijgt. Verder kan ik het niet helemaal beredeneren, jij wel? 😬
4 jaar geleden
Nou die pakt de trillingen wel op , in je baarmoeder je baarmoeder dempt m ...
Ohja? Dat wist ik niet. Mag ik vragen waar je die informatie vandaan hebt/kan vinden?
4 jaar geleden
Nou die pakt de trillingen wel op , in je baarmoeder je baarmoeder dempt m ...
Wat vervelend dat je daardoor je baan bent kwijtgeraakt. Mag ik vragen wat voor werk het was aangaande decibellen?
4 jaar geleden
Reactie op Motherofason
Wat vervelend dat je daardoor je baan bent kwijtgeraakt. Mag ik vragen wat ...
Operator op een fabriekslijn
4 jaar geleden
Als erbij staat dat het niet voor zwangeren is, zou ik het risico niet durven nemen..... waarom wil je er zo graag heen als ik vragen mag als je weet dat het "niet mag"
4 jaar geleden
Reactie op Mama-j-loes
Als erbij staat dat het niet voor zwangeren is, zou ik het risico niet durv ...
Het was gewoon een optie voor de bioscoopfilm. Ik kon niet helemaal beredeneren waarom dat dan niet zou mogen, vandaar dat ik mijn vraag deelde. De gewone film is ook met flink geluid.
4 jaar geleden
Operator op een fabriekslijn
Volgens mij moeten ze je in Nederland eerst aangepast werk aanbieden, dus op een andere afdeling die geen hinder is voor je zwangerschap. Zou er even induiken, als je een zaak hebt voor onrechtmatig ontslag/zwangerschapsdiscriminatie dan kan je wss wel wat geld mee krijgen.