9 Reacties

één jaar geleden

Muggenbeten misschien?

één jaar geleden

Kunnen ook muggenbultjes zijn. Dit heeft m’n zoontje op z’n arm, geprikt door een mug. Waterpokken breiden snel uit en worden echt blaasjes. Binnen no time zitten ze er dan onder.

één jaar geleden

Muggenbeten kunnen er bij baby’s idd ook zo uit zien in t begin maar meestal worden die na enkele dagen minder en bij de waterpokken zitten ze al snel helemaal onder (tenzij super mild verloopt natuurlijk maar ook dan is het niet snel weg en droogt het eerst in).

één jaar geleden

Ziet eruit als muggenbeten. Onze dochter heeft nu 6de ziekte. Dat zijn grote en kleine vlekken die jeuken. En haar laten drinken is een gevecht.

één jaar geleden

Wij hebben hetzelfde. Bij de huisarts gecheckt toen we er voor iets anders waren maar zijn muggen bulten

één jaar geleden

Het zijn denk ik ook muggen bulten. Mijn dochter haar gezichtje zit steeds helemaal onder echt niet leuk

één jaar geleden

Dank je wel, ik ga morgen naar de huisarts voor de zekerheid! Ik dacht eerst niet aan muggenbulten omdat het op als een pukkel voelt met witte kop..

één jaar geleden

Reactie op suzanne12345678910

Dank je wel, ik ga morgen naar de huisarts voor de zekerheid! Ik dacht eers ...
Ben benieuwd of de huisarts heeft kunnen helpen. Waren t muggenbeten of wat anders?

één jaar geleden

Hand mond voetziekte wellicht? Mijn zoontje heeft hier ook last van