13 Reacties

2 maanden geleden

Nog even achter mijn oortjes kriebelen is hier een hit. We lezen hem 3 keer per dag. Ik lees hem ingeractief voor en ze vindt het geweldig. Gister Nog even samen spelen gehaald, ook heel leuk.

2 maanden geleden

Voor onze zoon zijn deze de leukste: Het is herfst - Rotraut Susanne Berner (heel veel en mooie illustraties, boek zonder tekst/verhaal, maar er is zoveel te zien dat je er zelf elke keer een ander verhaal van kan maken. Zijn woordenschat gaat met sprongen vooruit met dit boek) De lieve krokodil En verder alles met voertuigen 😂

2 maanden geleden

Slaap maar fijn bouwterrein

2 maanden geleden

Deze is bij mijn zoon bijna 2 een favoriet. Een heel grappig boek over een haan die wilt vliegen maar perongeluk iets liet vallen

2 maanden geleden

Wij hebben sinds kort een zoekboek (van Bluey, maar elke werkt hetzelfde natuurlijk), die vindt ze echt fantastisch, daar is ze zo lang zoet mee. Boekjes met liedteksten vindt ze ook helemaal leuk. Echt bijzonder hoe snel ze die onthoudt en mee gaat zingen. En een verrassende hit: De Knorrige Kat. Hebben we al meermaals geleend bij de bieb en elke keer weer favoriet. En sowieso als aanrader om voor je kindje een abonnement bij de bieb te nemen, altijd nieuwe boekjes en als een keer iets tegenvalt haal je de volgende keer weer iets anders.

2 maanden geleden

De serie over 10 minuutjes naar bed! Met Nino de Dino echt hele leuke rijmboekjes mijn zoontje vind ze geweldig 🥰

2 maanden geleden

Het Grote Taartenboek van The Tjong King, ook in de categorie het is herfst een boek met tekeningen en geen tekst. Het zijn drie verhalen in een boek, je kan ze geloof ik ook los kopen. De kleine walvis is ook een succes hier.

2 maanden geleden

Bij ons zijn de ‘kikker boeken’ en ‘De prins zonder billen’ op dit moment duidelijk favoriet!

2 maanden geleden

Paco is een rockster (geluidenboekje over instrumenten) is hier favoriet. Er zijn nog veel meer boekjes hiervan

2 maanden geleden

Bobbi is hier een hit (lezen ze ook op de opvang). Boekjes kun je soms voor een prikkie bij de Kruidvat scoren.

2 maanden geleden

Kikker, boer boris, bobbi, Bertha

2 maanden geleden

Reactie op Paula29

Bobbi is hier een hit (lezen ze ook op de opvang). Boekjes kun je soms voor ...
Hier ook. Zowel bij die van 2 als de bijna 4-jarige.

2 maanden geleden

Oh en ook; sssst de tijger slaapt.