22 Reacties
één jaar geleden
Bij mijn zoontje nog helemaal niets 😅.
Ik lees dus weleens korte verhalen voor, een oude kabouter verhalen boek 365 dagen. Dat kan hij nog net opbrengen 😅.
één jaar geleden
Wij hebben twee rode katten en merken dat alle boekjes waar een tijger of rode kat in voorkomt echt direct favoriet is. The Tiger Who Came To Tea is absoluut favoriet.
De "baby"-vingerpopboekjes doen het ook erg goed hier. Kan ze zelf ook lekker vasthouden qua formaat.
En sowieso alles nu nog in kartonboekje, dan kan ze er zo veel mee gooien en spelen als ze wil, en kan ze makkelijk zelf de pagina's omslaan.
één jaar geleden
Ons dochtertje heeft dit boekje gekregen voor haar eerste verjaardag! Ik vond de kaft al direct zo leuk met 1 kaarsje op de taart, zo passend! Op elke pagina hoor je een muziekinstrument als je op een muzieknootje drukt (fluit, gitaar, viool, piano) en op de laatste pagina spelen de diertjes samen happy birthday! Hier weet ze al precies waar op de pagina ze moet drukken (en het is meer aanraken dan drukken) om muziek te horen en dan kijkt ze zo trots! Echt een aanrader, ook om als cadeau te geven (tot vier jaar)!
één jaar geleden
Reactie op AppelMuffin
Bij mijn zoontje nog helemaal niets 😅.
Ik lees dus weleens korte verhalen ...
DIE HEB IK OOK! Die was vroeger van mijn nicht, dus leuk om voor te lezen nu.
Dochter zelf vindt m niet zo boeiend, die vindt de boekjes met de vilten flapjes fantastisch (Leeuw, waar ben je?)
één jaar geleden
Bobbi-boekjes zijn hier favoriet! Vooral bij mijn zoontje van twee, maar bij de kleinste doen ze het ook goed!
één jaar geleden
Bobbi boekjes zijn hier ook erg in trek, ook nog bij mijn bijna 4 jarige. Die koop ik vaak kruidvat, daar zijn ze veeeel goedkoper als bij bijvoorbeeld bruno, maar ze hebben ze niet altijd.
Verder ook:
Kikker
Gonnie&gijsje
Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft (vind ik zelfs nog grappig)
Woezel&pip
Dikke dik
Dribbel
Nijntje
Wij zijn ook lid van de bibliotheek idd en ik loop in de kringloop ook geregeld even langs de kinderboeken!
één jaar geleden
Dikkie Dik
Dikkertje Dap is favoriet
Nijntje
Van alles en nog wat, hij is gék op boekjes, blaadjes en flapjes omslaan, hondjes kusjes geven in het boekje 🙈
één jaar geleden
Dikkie Dik en Nijntje zijn hier heel populair maar waar ze echt echt gek van is zijn boekjes uit de Action. Elk boekje draait rond een ander diertje, ze zijn kleiner en van karton dus ze neemt ze zelf vast en bladert er zelf door. Kosten maar 64 cent per boekje ofzo dus ze heeft er al veel. Elke keer ik binnen ga kijk ik of er tussen zitten die ze nog niet heeft.