5 Reacties
7 maanden geleden
Ik heb ook letrozole geslikt met samen met nog andere medicatie was borstvoeding voor mij niet mogelijk. Ik heb de borstvoeding afgebouwd en ben gestopt voorafgaand aan de letrozole. Op het borstvoedingsforum is er ooit wel eens een vraag over geweest. Ook is er een ivf/borstvoedingsgroep. Misschien heb je daar wat aan?
7 maanden geleden
Reactie op Mysecret
Kijk mijn arts adviseert helemaal te stoppen, maar ik vind het moeilijk. Ik ...
Ik heb dus precies voor datzelfde dilemma gestaan. Uiteindelijk heb ik 16mnd gevoed en ben er nu wel overheen maar wilde ook het liefst 2jr volmaken maar m’n wens had ook een houdbaarheid qua leeftijd en nog langer wachten vond ik niet meer wijs. Maar jeetje wat een ontzettend moeilijke beslissing. Wat wel hielp was dat m’n productie niet echt super was dus bij het weghalen van voedingsmomenten was de productie al snel minder en dus de tsr trager. Ons zoontje had er daardoor al minder trek in. Op t einde wees hij me met een glimlach al nee schuddend af. Dus geen krijsend kind dat ik zelf af moest wijzen. Het ging eigenlijk best geleidelijk. Dat hielp wel om het een plekje te geven. Ik wens je succes met je behandeling.
7 maanden geleden
Reactie op Mysecret
Kijk mijn arts adviseert helemaal te stoppen, maar ik vind het moeilijk. Ik ...
Waarom adviseert hij dat je helemaal moet stoppen? Heb je doorgevraagd waarom dit is?
Ik heb ooit een advies gekregen om niet prenataal te kolven en toen ik door vroeg bleek de arts "er niet eerder van gehoord te hebben en het maar raar vond".
Daarnaast, als het na 8 dagen weer veilig is om te voeden kun je het toch gewoon proberen? Misschien kun je het weer opbouwen met je kindje.