Hallo allemaal! Mijn dochter is nu 14 maanden (22-09-2022) en ik geef nog steeds borstvoeding (daar ben ik best trots op mag ik zeggen 馃槉) Als ik vrij ben, wil ze geregeld nog een slokje overdag en vanaf dat ze naar bed gaat tot 's morgens drinkt ze ook vaker nog 2 a 3x. Interesse in vaste voeding is er wel maar veel eet ze nooit. Als ik moet werken wil ze eigenlijk ook niet echt graag een flesje met mijn afgekolfde melk meer, dus dan drinkt ze pas weer als ik thuis ben en dat kan ze dan ook heel goed aangeven dat ze bij mij wil drinken. Ik heb er niet echt moeite mee dat ze nog zo vaak wil drinken. Wel is ze altijd al een tenger meisje geweest en zit ze qua groei op de -2.5 lijn. Bij de opvang maken ze zich zorgen dat ze niet zo veel wil eten. Ze gaat maar 1x per week naar de opvang. Ik heb niet het idee dat ze ondervoed is. Alle beetjes die ze nog bij mij drinkt zijn meegenomen denk ik maar. Morgen heb ik weer een afspraak bij het consultatiebureau. Ben benieuwd hoe ze gegroeit is en wat ze daar zeggen.
Ik ben benieuwd of er mama's zijn die een soortgelijke situatie hebben en hoe jullie er tegen aan kijken? Ben nog niet echt van plan om te stoppen met borstvoeding geven, ik laat het zijn beloop gaan zolang ze het accepteerd en ik merk dat ze het fijn vind. Het is niet alleen voeding maar ook troost en geborgenheid heb ik het idee.
Veel liefs 馃