4 Reacties

één jaar geleden

Ja, hier ook nog wel 3-4 en soms 5 flessen als ze er in de nacht nog een wil. Wel maar flesjes van 120cc, behalve voor het slapen dan is het 180. Ze drinkt ook niet meer, ik vind het wel prima (ben gestopt met borstvoeding op 11 maanden, ze is nu 13 maanden)

één jaar geleden

Reactie op sverst

Ja, hier ook nog wel 3-4 en soms 5 flessen als ze er in de nacht nog een wi ...
Jha hier hebben we de flessen op 130cc dit wil ik eigenlijk meer gaan afbouwen. Heb jij het idee dat het meer gewenning is of heeft je dochtertje het ook echt nog nodig?

één jaar geleden

Hoi! Ik kolf ook fulltime en mijn zoontje is net 13 maanden. Ik dacht ook te gaan stoppen bij een jaar, maar vind het toch lastig 😅. Ik gaf inderdaad eerst ook nog 4 of 5 kleine voedingen van 120 (waarvan 2 in de nacht). Maar we zijn gewoon cold turkey met de nachtvoedingen gestopt. Slapen heeft hij snachts toch nooit goed gedaan, en helaas nog steeds niet.. maar wel of geen voeding maakte hier dus niets uit. Ik merkte wel meteen dat hij overdag daardoor grotere hoeveelheden ging drinken. In de ochtend en avond 180 en tussen de middag 120. Die probeer ik er nu af te halen. Brood en fruit eet hij goed maar van groente krijg ik er echt bijna niets in.. Daarom blijf ik denk ik ook nog aan de moedermelk vasthouden. Als jou zoontje goed vast voedsel eet zou ik dus gewoon cold turkey gaan afbouwen naar alleen ochtend en avond. Dan heeft hij denkt ik ruim voldoende aan de 350ml moedermelk.

één jaar geleden

Ik kolf ook fulltime. Hier nog 3 flessen, sochtends 200, smiddags 150 en savonds 180. Hebben net de half 4 fles van 150ml afgebouwd.