Sinds onze kleine is geboren ben ik met 3 weken over gegaan op fulltime kolven. Ik had gedacht dat ons zoontje als hij 1 werd nog maar 1/2 flessen kreeg, maar nadat hij 1 is geworden drinkt hij nog 3/4 flessen. Ik kolf nog 3x op een dag een kleine 350 ml bij elkaar. Alleen sinds dat hij 1 is geworden merk ik aan mijn productie dat dit afneemt. En ik ben nu ook met het fulltime kolven wel klaar, alleen drinkt mijn zoontje dus nog best veel en op kunstmelk heeft hij het nooit goed gedaan, dit was ook de grootste reden dat ik bv wou blijven geven. Hij slaapt sinds een kleine maand eindelijk door, maar hij word ook wel wakker voor een fles. Dit probeer ik er nu echt af te krijgen. Verder overdag krijgt hij smorgens, smiddags en savond nog een fles.
Zijn er meer kindjes die nog zoveel drinken? En hoe bouwen jullie dit af? Of wat geven jullie als vervanging?
Ik denk dat het voor mijn zoontje meer gewenning is dan dat hij het nodig heeft. Hij drinkt goed uit zijn 360 graden beker en is een grote eter.