11 Reacties

5 maanden geleden

Aahhh wat leukk😍! Luister naar je gevoel kinderen zijn altjd het geweldigste❤️ Mijn dochter is nu 20 maanden mij zeggen ze altijd kom op voor de 2de ik zeg altijd mond dicht😅! Want ik ben een huisvrouw die tijdens weeen ging schoonmaken poetsen! Ben met een keizersnee bevallen en gelijk begonnen met schoonmaken. En nu heb ik een dikkevette herniaa!!! Wat ik dus niks kan 😔 maar een moeder die komt helpen man en zussen die komen helpen want ik zit ermee als de was of afwas al een uur blijf zit. En dit is heel erg en heel jammer! Soms zegt ik echt jammer want wat zou het leuk zijn een 2de kind snel net mijn dochtertje.. Let er niet op doe je ding☺️ Als de kinderen maar niet onderleider toch dat is het belangrijkste❤️ ze hebben en vrolijke mama nodig.. zoals jou veel succes

5 maanden geleden

Probeer er niks van aan te trekken! Je doet je best neem ik aan! Mensen weten het altijd beter en hebben altijd wel wat te zeiken zolang jij weet dat je kind elke dag weer opstaat met een lach een volle maag en een dak boven het hoofd, een oor in ander oor uit..

5 maanden geleden

Ik ben hier ook erg bang voor. Ik ga binnenkort voor een 2e kindje met een donor (alleenstaand) en ik heb autisme. Huishouden en opruimen is nooit mijn ding geweest maar ik doe mijn best. Het is gelukkig nooit vies. Ik durf het eigenlijk geen eens mijn familie te zeggen want die hebben overal vooral negatieve meningen over. Terwijl ze mij amper zien of spreken. Maar ik ga hiervoor niet mijn wens opzij schuiven. Ik heb echt de voors en tegens afgewogen en ondanks het zwaar zal worden en misschien moeilijker qua huishouden. Ga ik er wel voor 😁. En ik heb nog minstens 9 maanden om wat meer een routine erin te vinden. En vooral eerder naar bed te gaan 🙈.

5 maanden geleden

Wat ontzettend rot dat iemand zo reageert op een gewenste zwangerschap! Ik zou zeker een kinderwens niet laten afhangen vanwege jouw huishouden haha. Zou wat zijn ik denk dat heel veel mensen dan geen kinderen meer zouden mogen krijgen 🤭

5 maanden geleden

Ik houd van een schoon en opgeruimd huis, dus als ik het niet bij kon houden, zou ik niet aan nog een kind denken. Gelukkig is mijn man ook netjes en we doen het samen.

5 maanden geleden

Jeetje, is aan niemand hoe jouw huis eruit ziet zeg. Maar goed, ook ik houd wel van een schoon en opgeruimd huis. Ik stofzuig en dweil sowieso elke dag, met een kleine rotzooimaker moet dat wel 🥲 Ik heb zelf ook ADHD en kan heel snel heel chaotisch worden, vooral als het heel rommelig is! Ik krijg pas rust als alles is opgeruimd. Heb je een robotstofzuiger? Dat is wel echt een helper vind ik. Eentje die ook kan dweilen. Daarnaast zo min mogelijk spullen rondom het huis, vooral woonkamer. Maakt echt een groot verschil. En als er veel is wel netjes in opbergdozen/mandjes of kast. Speelgoed rondom het huis? Altijd opruimen wanneer je kind er niet mee speelt of een dutje doet. Vooral ‘s avonds is er geen een speelgoed meer in de woonkamer. Tafels, tv, dressoir enz altijd even met een natte doek eroverheen gaan vanwege stof. En geen spullen laten rondslingeren, dingen die er niet horen altijd wegzetten of als dat te vaal moeite kost in een opbergmand doen en dan per item uit die opbergmand op de juiste plek plaatsen. Btw mijn dochter is nu 20 maanden en ben zelf 37 weken zwanger van de tweede.

5 maanden geleden

Reactie op melson

Jeetje, is aan niemand hoe jouw huis eruit ziet zeg. Maar goed, ook ik houd ...
Welke robotstofzuiger heb je en ben je tevreden?

5 maanden geleden

Ik heb een zoon van 6 dochter van 1,5 en ben zwanger van de 3e EN ik ben een rommelkont gewoon lekker doen niet luisteren naar andere mensen heb wel sins me dochter geboren is dat ik echt alles t liefst netjes wil hebben maar dat is gewoon onmogelijk met kids hahaha

5 maanden geleden

Wat een nare opmerking. Een kindje heeft liefde, aandacht en geborgenheid nodig.. geen perfect opgeruimd huis. Ik vind het belangrijk dat ons huis niet vies is, maar rommelig mag zeker. Ik hecht er 100% meer waarde aan dat we een leuke dag hebben gehad met onze kids dan dat ik het huis helemaal tip top in orde heb. Mijn vriend en ik houden elke dag nadat de kids op bed zijn een powerschoonmaak kwartiertje. Een van ons doet de keuken en de eettafel en de ander ruimt het speelgoed op + haalt de stofzuiger snel door het huis heen. Dit scheelt al heel veel en zorgt ervoor dat we de volgende dag weer ‘fris’ beginnen.

5 maanden geleden

HAHAHAH weerje geniet jij lekker van troep in je huis doe ik ook onze kinderen worden wss niet heledag op hen vingers getikt dat ze spelen en dus troep maken wij zijn lekker gaotisch en is voor kinderen vaak een plus punt dus andere moeten lekker hen mond houden of hoe jij leeft al neem je 20 kinderen

5 maanden geleden

Ohja wil wel zeggen moet niet heel smerig zijn en ofcourse wel veilig blijven en waar t niet veilig is deuren dicht