10 Reacties

vorige maand

Mijn zoontje van 3 is al een zeker een jaar zinnelijk overdag en ‘s nachts, ook hij heeft laatste dagen opeens helemaal een terug val. Plast meerdere keren opeens in z’n broek. Inderdaad wanneer hij aan het spelen is, maar ook wanneer die gewoon naar de wc kan gaan. Kan dit verder ook niet verklaren, ik dacht het zou wel weer een fase zijn..

vorige maand

Reactie op Emily Brom

Mijn zoontje van 3 is al een zeker een jaar zinnelijk overdag en ‘s nachts, ...
fijn dat we niet de enige zijn, maar wel jammer… ja ik hoop dat het een fase is inderdaad, zou wel zonde zijn

vorige maand

Ja, herkenbaar. Mijn dochter is ook vanaf de zomer dag en nacht zindelijk. 3 weken geleden was het opeens helemaal mis, echt wel 7 keer per dag nat, en ook de ontlasting liet ze zo lopen. Zelf kon ze niet zeggen waarom het gebeurde. En snachts was er niks aan de hand en bleef ze wel droog. Wij hebben er geen aandacht aan gegeven, haar steeds een schone broek aangedaan. Wel haar even weer vaker naar de wc laten gaan, ook als ze het zelf nog niet aangaf. Na 4 dagen ging het weer beter en nog 2 dagen later was ze de hele dagen weer droog. Nu nog steeds geen idee wat de oorzaak nou was.

vorige maand

Reactie op Jappie123

Ja, herkenbaar. Mijn dochter is ook vanaf de zomer dag en nacht zindelijk. ...
Oh jeetje. Wat fijn dat het nu weer beter gaat

vorige maand

Hier laatst ook een paar keer gehad dat ze 2x per dag nat was maar ging vanzelf weer over. Heb er niet teveel aandacht aan besteed

vorige maand

Reactie op EllenB87

Hier laatst ook een paar keer gehad dat ze 2x per dag nat was maar ging van ...
Ja vandaag gelukkig hele dag op de wc geplast

vorige maand

Ik heb gemerkt bij mijn zoon dat als hij niet lekker in zijn vel zit. Veel negatieve aandacht, dat het dan mis gaat.

vorige maand

Reactie op Mysecret

Ik heb gemerkt bij mijn zoon dat als hij niet lekker in zijn vel zit. Veel ...
Ja. Gewoon keertje vaker vragen en aandringen om wel even te gaan. Komt er niks uit, ook goed 😊

vorige maand

Reactie op MrsApplejuice

Ja. Gewoon keertje vaker vragen en aandringen om wel even te gaan. Komt er ...
Het gaat gelukkig iets beter. Nu 1x per dag een ongelukje. Ik vraag het idd maar dan zegt ze nee. Het gebeurd elke keer als ze druk bezig is met iets zoals spelen enz

4 weken geleden

Reactie op i.sk40

Het gaat gelukkig iets beter. Nu 1x per dag een ongelukje. Ik vraag het idd ...
Hebben we ook nog wel eens. Aan het einde van de dag als hij moe is vergeten ze het gewoon.