9 Reacties

3 jaar geleden

Maillot eronder en broek zonder sok er over voor de winter in ieder geval hier

3 jaar geleden

Ik heb voor de eerste eigenlijk nooit broekjes gebruikt met voetjes eraan. Eventueel kun je de sokjes over de broek trekken dan blijven ze ook vaak wat beter zitten. Maar over het algemeen bleven hier de sokken sowieso wel aan.

3 jaar geleden

Hier 0 problemen gehad met sokken de eerste maanden. Trok ze over het broekje heen.

3 jaar geleden

Ik kreeg als tip nooit broekjes met sokjes eraan aan te schaffen, omdat de ene baby langere benen heeft dan de ander. Maat kan dan goed zijn, maar omdat die voetjes eraan zitten kun je hem dan niet oké optrekken

3 jaar geleden

Ik had bij mijn zoontje altijd pakjes met voetjes. Hij is wel in de winter geboren, maar ik vond ze ideaal. In 1 kledingstuk heb je alles. En als pyjama heeft hij zulke pakjes heel lang gedragen.

3 jaar geleden

Ik heb meiden met lange benen dan zijn het echt ondingen! Inderdaad eventueel sokken over de broek aantrekken.

3 jaar geleden

Zonder voetjes! En de sokjes van Kruidvat (Bambino) blijven echt perfect zitten 👌

3 jaar geleden

Zonder!

3 jaar geleden

Ook niet handig als je je kindje wil dragen in een daarzak/ doek. Dan zijn de pijpen vaak te kort waardoor het gaat knellen. Je kindje zit namelijk met opgetrokken knieeen. Een maat groter kan dan wel een oplossing zijn.